نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳

سارقان مسلح با استفاده از بازی Pokemon GO از ۹ نفر دزدی کردند

چندی است که بازی موبایل واقعیت افزوده Pokemon GO برای iOS و اندروید در آمریکا منتشر شده است و حال تعدادی سارق مسلح، با استفاده از این بازی از ۹ نفر دزدی کردند. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

بازی واقعیت افزوده پوکه‌مون گو از زمانی که منتشر شده است، بسیاری از افراد را در پی یافتن Pokemon های مختلف، به دنیای واقعی فرستاده است. حتی یکی از این افراد هنگامی که به دنبال یک پوکه‌مون بود، یک جسد را پیدا کرد. حال مشخص شده که چهار سارق با استفاده از این بازی، از ۹ نفر دزدی کرده‌اند. بنا به گزارش ایستگاه پلیس اوفالون ایالت میزوری، چهار نفر با استفاده از این بازی، بازیکنان را در مکان‌های خلوت پیدا می‌کردند و از آنها دزدی می‌کردند.

در دو روز گذشته، ۹ نفر توسط ۴ مرد مسلح در این شهر مورد سرقت قرار گرفته‌اند. آخرین این دزدی‌ها، در بامداد یک‌شنبه در حدود ساعت ۲ رخ داد که این ۴ مرد درون یک ماشین بی‌ام‌دبلیو مشکی، از شخصی دزدی کردند و سپس توسط پلیس دستگیر شدند.

Pokemon GO

این مجرمان از بازی Pokemon GO برای پیدا کردن افراد در جاهای خلوت استفاده می‌کردند و سپس با تهدید کلت، اموال آنها را به سرقت می‌بردند. این چهار نفر، سنی بین ۱۶ تا ۱۸ سال داشتند اما اطلاعات بیشتری از آنها ارائه نشده است.

پلیس اوفالون پس از اعلام این خبر،‌ گفت اگر فرزندان شما قصد دارند این بازی را تجربه کنند، بهتر است در تمام مدت حواستان به آنها باشد. پس از دستگیری آنها، پلیس اوفالون اعلام کرد که همه این سارقین، به عنوان مجرمین درجه اول شناخته شدند و با آنها مطابق قانون رفتار خواهد شد.

منبع: Gizmodo


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده