// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۳

استودیو سازنده Call of Duty واقعیت مجازی را هیجان انگیز می‌داند

استودیو تری‌ارک (Treyarch)، سازنده برخی از نسخه‌های سری Call of Duty، تکنولوژی واقعیت مجازی را بسیار خارق‌العاده و هیجان انگیز می‌داند. با این حال بنظر می‌رسد این استودیو هنوز برای ساخت بازی واقعیت مجازی آماده نیست. با زومجی همراه باشید.

مایلز لسلی، تهیه کننده بخش چندنفره بازی‌های استودیو تری‌ارک ، طی یک مصاحبه نظر خود را در مورد آینده بازی Call of Duty و واقعیت مجازی بیان کرده است. وی در این باره گفته است:

واقعیت مجازی بسیار مبحث هیجان انگیزی است ولی صادقانه بگویم، فعلا در جایگاهی نیستیم که با آن تعامل داشته باشیم. البته این حرف این به این معنا نیست که ما با دنیای واقعیت مجازی کار نخواهیم کرد. اصلا نمی‌توانم جواب قطعی بدهم زیرا تکنولوژی واقعیت مجازی بسیار خارق‌العاده است.

کیت مخصوص توسعه‌دهندگان برای ساخت و تست بازی‌ها بر روی واقعیت مجازی سونی در حال حاضر در اختیار اکتیویژن قرار داده شده است و ظاهرا تجربه خوبی از آن بدست آورده‌اند. تجربه‌ای که باعث شده آن را بر روی Call of Duty: Infinite Warfare اجرا کنند.

سونی کیت مخصوص توسعه دهندگان را در اختیارمان قرار داده و خیلی سخت است که بخواهیم در مورد آینده بازی‌ها با استفاده از واقعیت مجازی فکر کنیم. استودیو اینفینیتی وارد ظاهرا وارد این عرصه شده‌اند و قصد دارند تا تجربه واقعیت مجازی را برای هوادارانشان به ارمغان بیاورند. ولی سوال کلیدی اینجاست؛ با توجه به واکنش مخاطبان چطور بهترین تجربه از واقعیت مجازی را در اختیارشان قرار می‌دهید؟ این چالشی نیست که الان ما بخواهیم آن را قبول کنیم ولی این موضوعی است که اعضای استودیو در موردش هیجان زده هستند.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان عرضه خواهد شد.

منبع: Gamepur


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده