// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳

شخصیت اصلی زلدا با یک بسته الحاقی به Monster Hunter Generations می آید

با توجه به اخبار منتشر شده، لینک(Link)، شخصیت اصلی مجموعه Zelda در قالب یک محتوای قابل دانلود وارد بازی Monster Hunter Generations می‌شود. این نخستین باری نیست که یک شخصیت محبوب به مجموعه Monster Hunter می‌پیوندد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

Monster Hunter Generations مانند بازی Monster Hunter 4 Ultimate دارای بسته‌های الحاقی رایگانی برپایه‌ شخصیت‌ اصلی سایر بازی‌های محبوب است. اکنون توسعه‌دهندگان با انتشاری یک ویدیو از اضافه شدن لینک، شخصیت اصلی مجموعه Zelda به این بازی خبر داده‌اند.

همانطور که در ویدیو پایین مشخص است، شما می‌توانید Palico خود را با لباسی مشابه با لینک در بازی The Legend of Zelda: The Wind Waker، بپوشانید. علاوه بر این، در پشت پالیکو، Master Sword، شمشیر افسانه‌ای لینک و Hylian Shield، سپر وی قابل مشاهده است؛ هرچند به نظر نمی‌رسد که در بازی قابل استفاده باشند. در این ویدیو همچنین در صحنه‌ای شاهد استفاده پالیکو از حرکت چرخشی مشابه با لینک (Link) هستیم.

|

در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی پیرامون زمان عرضه این بسته‌الحاقی منتشر نشده است. با این حال اکنون می‌دانیم که محتوای مورد انتظار به صورت رایگان منتشر می‌شود.

در خبری مشابه، محتویات قابل دانلود دیگری نیز برای بازی بر پایه‌‌ی مجموعه‌های Fire Emblem ، Mega Man ، Okami و Strider تائید شده‌اند. Generations در تاریخ ۱۵ جولای (۲۵ تیر) برای کنسول دستی 3DS عرضه می‌شود. در صورت علاقه اکنون می‌توانید دمو این بازی را از طریق eShop به صورت رایگان دریافت کنید. کپکام در آبان ماه سال ۹۴ بازی را با نام Monster Hunter X  در کشور ژاپن منتشر کرده بود که با استقبال خوبی هم روبرو شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده