// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

کتاب هنری بازی Gears of War 4 آذر ماه منتشر می شود

بر طبق اخبار منتشر شده کمپانی دارک هورس کامیکس (Dark Horse Comics) قصد دارد کتاب هنری Gears of War 4 را تحت عنوان The Art of Gears of War 4 دو ماه پس از انتشار بازی، به بازار عرضه کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی دارک هورس کامیکس در سال ۱۹۸۶ توسط مایک ریچاردسون (نویسنده کمیک‌های 47 Ronin و Godzilla) در شهر میلواکی، ایالت اورگن با هدف ایجاد فضای مناسب برای طراحان بااستعداد تاسیس است. این کمپانی که علاوه بر چاپ کمیک‌های اورجینال و اقتباسی در بخش‌هایی از جمله نشر مانگا، رمان و عرضه محصولات تجاری فعال است، تاکنون کمیک‌های مشهوری از جمله Hellboy، Sin City و Buffy The Vampire Slayer را منتشر کرده است. اما حوزه کتاب‌های مصور و محصولات مرتبط تنها زمینه کاری کمپانی دارک هورس کامیکس نبوده و این کمپانی اخیرا به انتشار کتاب‌های هنری بازی‌های ویدیویی روی آورده است. حال این کمپانی در جدیدترین کتاب هنری خود به سراغ بازی موردانتظار Gears of War 4 رفته است.

دارک هورس کامیکس قصد دارد کتاب هنری بازی Gears of War 4 با نام The Art of Gears of War 4 را در تاریخ ۲۰ دسامبر (۳۰ آذر) در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. این کتاب هنری که از ۱۸۴ صفحه تشکیل شده با قیمت ۵۰ دلار به فروش می‌رسد و هم‌اکنون در فروشگاه‌های آمازون و بارنز اند نوبل قابل پیش‌خرید است. با این‌حال تصویری از صفحات داخلی کتاب هنری  The Art of Gears of War 4 در اختیار عموم قرار نگرفته و کمپانی دارک هورس کامیکز تنها به انتشار کاور این کتاب اکتفا کرده است که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

کتاب هنری The Art of Gears of War 4

کمپانی دارک هورس کامیکز سال گذشته کتاب هنری بازی Fallout 4 را عرضه کرده بود که در آن تصاویر دیده نشده‌ای از روند ساخت این بازی به چشم می‌خورد. همچنین این کمپانی با همکاری استودیو ناتی‌داگ و کمپانی کونامی قصد دارد دو کتاب هنری با محوریت بازی‌های Uncharted 4 و Metal Gear Solid V به بازار عرضه کند. بازی Gears of War 4 در تاریخ ۷ اکتبر (۱۶ مهر) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. بواسطه پلتفرم یکپارچه مایکروسافت، در صورت خرید دیجیتالی بازی Gears of War 4 بر روی ایکس‌باکس وان، نسخه دیجیتال رایانه‌های شخصی این بازی نیز به رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد که عکس این موضوع نیز صادق است. اما اگر تا پایان سال ۲۰۱۶، نسخه دیجیتالی یا فیزیکی بازی Gears of War 4 را خریداری کنید، امکان تجربه نسخه دیجیتالی تمامی بازی‌های پیشین سری «چرخ‌دنده‌های جنگ» برای شما فراهم می‌شود . همچنین در نمایشگاه E3 2016 امسال کنترلر ایکس باکس وان الیت با طرح Gears of War 4 معرفی شد .

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده