// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

سازنده Dark Souls برای ساخت بازی‌های بهتر مصمم است

بنظر می‌رسد میازاکی پس خلق سری‌های سولز و Bloodborne قصد دارد تا با ارائه ایده‌های نو هواداران این سری را سوپرایز کند و در انجام این کار شدیدا مصمم است. با زومجی همراه باشید.

هیدتاکا میازاکی، مدیر استودیو فرام سافتور، طی گفت و گویی که با سایت کوتاکو داشته از احساسات خود نسبت به سری سولز و اینکه در دنیای بازی غرق شده است می‌گوید. طی این گفت و گو سایت کوتاکو از میازاکی سوال کرد که از الان تا ۱۰ سال آینده،  آیا میازاکی دوست دارد از وی در بین سایر توسعه دهنده ها به عنوان شخصی یاد شود که در استودیو فرام سافتور بازی‌هایی نظیر Demon Souls، سری Dark Souls یا Bloodborne را خلق کرده،  یا اینکه دوست دارد بازی بسازد که با ساخته‌های قبلی خود متفاوت است.

هیدتاکا میازاکی در این باره می‌گوید:

اگر بخواهم با شما صادق باشم، من واقعا علاقه‌ای به این ندارم که دیگران چطور من را می‌بینند. تنها مساله‌ای که به‌آن علاقه دارم خلق اثری خاص است. حال اینکه آیا این بازی شبیه ساخته‌های پیشین من است یا نه، تفاوت چندانی ندارد.

وی در ادامه حرف‌هایش منکر این نشد که سری سولز برایش یک اثر خاص به حساب می‌آید. همچنین واقعا خوشحال است از این‌که هوادارانش وی را به این چشم (سازنده‌ای جاودانه که سری سولز و Bloodborne را خلق کرده) می‌بینند. در ادامه وی خطار نشان کرد که مصمم است تا بازی خلق کند از سولز بهتر و محبوب‌تر باشد. وی در این باره می‌گوید:

حتی اگر این تصورات تا آخر راه با من بماند، دوست دارم بازی بسازم که برای دوست داران سری سولز سوپرایز کننده باشد. به هیچ وجه علاقه‌ای ندارم در این نقطه‌ای که هستم باقی بمانم.

در اردیبهشت امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این استودیو ژاپنی در حال کار بر روی یک بازی جدید است. همچنین گفته شده بود که این بازی هیچ ربطی به دنیای سری سولز نداشته و یک بازی با اسم و رسمی جدید خواهد بود. در ادامه این خبر طی مصاحبه‌ای میازاکی به سایت گیم‌اسپات اعلام کرده بود که به‌عنوان رئیس استودیو FromSoftware به دنبال ایده‌های جدید و نو می‌گردد.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده