// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳

شخصی بدون خوردن حتی یک ضربه Fallout 4 را به اتمام رساند

شخصی به نام تی رونیکس توانسته است بازی Fallout 4 را طی مدت زمان ۲۵ ساعت بدون دریافت حتی یک ضربه از سوی دشمنان به اتمام برساند. با زومجی همراه باشید.

تی رونیکس، استریمر یوتیوب، طی یک چالش که برای خود تعیین کرده بود، توانست بازی Fallout 4 را بدون خوردن حتی یک ضربه به اتمام برساند. نکته جالب‌تر قضیه این است که وی بدون استفاده از ترکیبات شیمایی، Armorهای قدرتمند و کمک از دیگران (بجز مراحلی که استفاده از همراه اجباری بود) بازی را به اتمام رسانده است. تی رونیکس طی بازی کردنش اگر قوانینی که برای خود قرار داده بود را نقض می‌کرد یا از دشمنان ضربه می‌خورد از اول به بازی کردن می‌پرداخت.

از نظر زمانی تی رونیکس پس از ۲۵ ساعت موفق به اتمام بازی شده است؛ البته ۲۵ ساعت پس از ۷ الی ۸ بار شروع و تلاش مجدد. همچنین وی از هیچ راه میان‌بر و مخفی برای به اتمام رساندن بازی استفاده نکرده است. یکی از شروع‌های مجدد وی برای بازی کردن از اول، به خاطر یک گلیچ بود که باعث کشته شدن وی شد.

راز موفیقت تی رونیکس را می‌توان آشنایی کامل با محیط و دشمنان فال‌اوت ۴ دانست. از این رو وی با ورود به محیط جدید به خوبی می‌توانست از تجهیزات درست و مناسب آن محیط استفاده کرده و دشمنان را از بین ببرد.

منبع: Kotaku


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده