نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۳

تماشا کنید: تریلر زمان عرضه نسخه غربی بازی Romance of the Three Kingdoms XIII

کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo) به مناسبت آغاز عرضه‌ی Romance of the Three Kingdoms XIII در کشورهای غربی، تریلر جدیدی از این بازی استراتژی نقش‌آفرینی را منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید همراه زومجی این تریلر را تماشا کنید.

زمانی که کوئی تکمو در یکم آوریل امسال عرضه شدن نسخه‌ی غربی بازی Romance of the Three Kingdoms 13 را تأیید کرد، بخشی از طرفداران این کمپانی آن را دروغ اول آوریل تلقی کردند. اما این خبر واقعیت داشت و اکنون طرفداران Romance of the Three Kingdoms می‌توانند آخرین نسخه‌ی این مجموعه‌ی را با زبان انگلیسی تجربه کنند. این بازی در اروپا و آمریکای شمالی عرضه شده و آن را می‌توان برای پلی‌استیشن 4 و سیستم‌عامل ویندوز (از طریق فروشگاه استیم) خریداری کرد. کوئی تکمو به همین مناسبت تریلری از این بازی را منتشر کرده که می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید.

 

  | 

مجموعه بازی‌های Romance of the Three Kingdoms که توسط کمپانی کوئی توسعه داده می‌شوند، نزدیک به سی سال قدمت دارند و تاکنون بر روی پلتفرم‌های مختلفی، از کنسول‌های کلاسیک گرفته تا دستگاه‌های موبایل، عرضه شده‌اند. این بازی‌ها کم و بیش در سبک نقش‌آفرینی-استراتژی نوبتی قرار می‌گیرند و آخرین نسخه‌ی آن‌ها در اوایل سال جاری میلادی در ژاپن و اکنون در اروپا و آمریکای شمالی منتشر شده است.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده