نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

تماشا کنید: بازی ترسناک The Other 99 به زودی در Early Access استیم قرار می‌ گیرد

دو استودیو برنینگ ارو و دک ۱۳، چندی پیش با انتشار تریلری از بازی ترسناک The Other 99، اعلام کردند که این بازی در تاریخ ۲۵ آگوست (۴ شهریور) از طریق Early Access استیم در دسترس قرار خواهد گرفت. با زومجی همراه باشید.

بخش Early Access پلتفرم Steam، مکانی است که به سازندگان بازی‌های اجازه می‌دهد محصولات خود را زودتر از موعد مقرر در دسترس گیمرها قرار دهند و از طریق بازخورد کاربران، بازی‌های خود را تکمیل کنند و باگ‌های آن را برطرف کنند. یکی از بازی‌هایی که به زودی از این طریق در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد، بازی ترسناک The Other 99 است.

دو استودیو Burning Arrow (سازنده) و Deck13 (ناشر)، چندی پیش با انتشار تریلری، اعلام کردند که در تاریخ ۲۵ آگوست (۴ شهریور)، این بازی از طریق قابلیت Early Access در دسترس قرار خواهد گرفت. در ابتدا قرار بود که بازی در تاریخ ۱۱ جولای (۲۱ تیر) برروی استیم قرار بگیرد اما این کار تا تاریخ ۲۵ آگوست به تعویق افتاد. دک ۱۳ دلیل تاخیر در انتشار بازی را اینگونه توضیح داد:

زمان بیشتر به تیم توسعه این فرصت را خواهد داد که نسخه Early Access بازی را بهتر کنند. تا به حال بازخوردی که از بازی گرفته‌ایم فوق‌العاده بوده است و هر دو استودیو قصد دارند که بهترین تجربه را در روز انتشار بازی برای گیمرها ارائه کنند.

در انتها می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی را تماشا کنید:

|

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده