نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۱

فینال رقابت های یورو ۲۰۱۶ از طریق سرویس PlayStation Vue پخش خواهد شد

PlayStation Vue سرویس تلویزیونی بدون کابل سونی (Sony) است که این روز‌ها محبوبیت زیادی هم دارد. حال اعلام شده که دیدا فینال رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ بین فرانسه و پرتغال از طریق این سرویس پخش خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

تیم‌های فرانسه و پرتغال پس از یک ماه رقابت سخت با حریفان، امشب ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران بازی فینال رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ (Euro 2016) را برگزار خواهند کرد و شاهد تقابل جذابی بین ستارگان این دو تیم مثل کریستیانو رونالدو و آنتون گریزمان خواهیم بود. روش‌های متعددی برای تماشای زنده این رقابت هیجان‌انگیز وجود دارد که یکی از آن‌ها هم استفاده از سرویس تلویزیونی بدون کابل سونی یعنی PlayStation Vue است. این سرویس از زمان معرفی تا به امروز محبوبیت زیادی کسب کرده و اخیرا تعداد مشترکین آن از مرز ۱۰۰ هزار نفر عبور کرد.

اشتراک این سرویس در حال حاضر ماهانه ۳۰ دلار است و البته سونی برای افرادی که می‌خواهند آن را برای اولین بار تجربه کنند، یک دوره ۷ روزه رایگان نیز در نظر گرفته است. با عضویت در این سرویس استریم، مشترکین به بیش از ۵۵ کانال بزرگ دسترسی خواهند داشت. پلی‌استیشن ویو در حال حاضر برای دستگاه‌های iOS، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، روکو (Roku) و آمازون فایر تی‌وی (Amazon Fire TV) عرضه شده است و چندی پیش هم سونی خبر از عرضه آن برای اندروید در آینده نزدیک داد.

منبع: Cut Cable Today


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده