نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۹

بازی کلاسیک The Warriors برای پلی استیشن 4 عرضه شد

کمپانی سونی در ادامه برنامه خود برای عرضه بازی‌های کلاسیک پلی‌استیشن 2 برای پلی‌استیشن 4، بازی The Warriors را برای کنسول نسل هشتمی خود عرضه کرده است. این بازی محصول راک‌استار گیمز است. با زومجی همراه باشید.

بازی The Warriors در سال ۲۰۰۵ توسط راک‌استار (Rockstar) برای ایکس‌باکس و پلی‌استیشن 2 عرضه شد. این بازی بر اساس فیلمی با همین نام ساخته شده بود که محصول سال ۱۹۷۹ است. حال کمپانی Sony این بازی کلاسیک را برای کنسول پلی‌استیشن 4 هم منتشر کرده است که با قیمت ۱۵ دلار در فروشگاه پلی‌استیشن به فروش می‌رسد.

The Warriors هم مانند دیگر بازی‌های کلاسیکی که برای پلی‌استیشن 4 عرضه شده‌اند، با رزولوشن 1080p اجرا می‌شود و از تروفی‌ها (Trophy) و قابلیت‌های Remote Play و Share Play پشتیبانی می‌کند. این بازی همچنین درسال ۲۰۱۳ برای کنسول پلی‌استیشن 3 نیز عرضه شده بود.

بازی The Warriors به خوبی حس و حال فیلم ساخته شده توسط والتر هیل را منتقل می‌کند و گیمر را به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در نیویورک می‌برد که در آن باید با دیگر گروه‌های گنگستری این شهر مبارزه کنید. این بازی ترکیبی از یک گیم‌پلی Beat em up با یک روایت ماجراجویی-اکشن است. همچنین برخی المان‌های جهان‌باز هم به صورت محدود در این بازی دیده می‌شوند. بازیکنان کنترل یک گروه گنگستری را برعهده دارند و اعضای مختلف این گروه را در طول بازی کنترل خواهند کرد و باید دیگر گروه‌های گنگستری مثل Moonrunners یا Turnbull AC را شکست دهند. دزدی کردن از مغازه‌هایی مثل طلافروشی یا فروش تجهیزات صوتی ماشین‌ها از جمله کار‌هایی است که می‌توانید در بازی انجام دهید.

همچنین پایان عالی فیلم The Warriors هم در بازی شبیه‌سازی شده است. به‌علاوه وجود موسیقی اصلی فیلم یعنی «In the City» در بازی که توسط بری ورزون و جو والش نواخته شده، این بازی را به یک اثر خاطره‌انگیز برای طرفداران فیلم The Warriors تبدیل می‌کند.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده