نویسنده: محسن بیگی نیا
// یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳

عرضه بازی Pokemon Go سهام نینتندو را به بالاترین حدش در 2 ماه گذشته رساند

فقط چند روز پس از عرضه‌ی بازی Pokémon Go ارزش سهام نینتندو (Nintendo) به بیشترین مقدارش در دو ماه گذشته رسیده و این اپلیکیشن به یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های App Store تبدیل شده است. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بازی Pokémon Go، بازی موبایل جدید و تازه عرضه شده‌ای که گیمرها درآن Pokemonهای خودشان را در دنیای واقعی بدست می‌آورند، توسط نینتندو ساخته نشده اما با این حال عرضه‌ی آن به این شرکت سود رسانده است. همچنانکه سایت رویترز مشاهده کرده، این هفته سهام نینتندو پس از عرضه‌ی بازی با افزایش چشمگیری همراه بوده است. در زمان انتشار این خبر، سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار توکیو ۹ درصد افزایش داشته است. در برهه‌ای از زمان ارزش سهام نینتندو ۱۰ درصد افزایش پیدا کرد، که در دو ماه گذشته بالاترین سطح را داشته است.

pokemon-go

بر اساس App Annie، سرویس ردگیری اپلیکیشن‌ها، در حال حاضر Pokémon Go در لیست اپلیکیشن‌های رایگان و دارای بیشترین رشد iTunes در جایگاه اول قرار دارد. این بازی علی‌رغم رایگان بودن، دارای پرداخت درون برنامه‌ای (Microtransactions) است و به نظر می‌رسد که افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. Pokémon Go توسط استودیوی نیانتیک لبز (Niantic Labs) و با همکاری شرکت پوکمون (The Pokémon Company) ساخته شده است. نینتندو یکی از صاحبان شرکت پوکمون است.

در دیگر اخبار مرتبط به Pokémon Go، مردی موفق شده است در حین زایمان زنش یک Pidgey پیدا کند. بعلاوه، پلیس استرالیا نیز مشاوره‌های خوبی به مخاطبان این بازی داده است. هر چند، اتفاقات رخ داده برای Pokémon Go چندان هم بدون اشکال نبوده است. در حالی که نیانتیک لبز به وجود برخی مشکلات در بازی اذعان کرده، گیمرها نیز گزارش داده‌اند که انجام این بازی به سرعت ذخیره‌ی باتری آنها را مصرف می‌کند. نیانتیک لبز به منظور رفع این مشکلات لیستی کامل از تمام مشکلات شناخته شده‌ی بازی تا به امروز را تهیه کرده است.

اگر شما هم از مخاطبان این بازی هستید، نظرات خودتان در خصوص آن را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده