نویسنده: deleted account
// جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۶

پنجمین «هدف فراری» امروز به بازی Hitman اضافه شد

ساعاتی پیش پنجمین هدف فراری (Elusive Target) برای بازی Hitman منتشر شد. با زومجی و جزییات خبر همراه شوید.

Hitman امسال ویژگی جذابی دارد و آن هم این است که در زمان‌های محدود، برخی اهداف فراری در بازی قرار داده می‌شوند و شما وظیفه ترور آن‌ها را دارید.

امروز، جمعه یازدهم تیرماه ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۰ عصر، پنجمین هدف فراری به مدت ۷۲ ساعت به بازی اضافه شد. این هدف The Gunrunner نام دارد. همچنین اگر ۴ هدف قبلی را از پا درآورده‌باشید، در‌صورت از بین بردن این هدف، یک کت‌و‌شلوار Hitman Absolution Signature را همراه با سنجاق کراوات ICA و دستکش‌های جذاب مشکی‌رنگ دریافت خواهید کرد. توسعه‌دهنده بازی اعلام کرده که اگر شما بتوانید تمامی ده هدف فراری بازی را از پای دربیاورید، به عنوان هدیه، به شما کت‌و‌‌شلوار هیتمن در نسخه Blood Money تعلق خواهد گرفت.

هدف‌های فراری شخصیت‌هایی از بازی هستند با پیش‌زمینه‌های داستانی و ماجراهای خاص خودشان که هرکدام از آن‌ها به‌دلایل منحصر به خود، در یکی از مناطق بازی حضور پیدا می‌کند. به این شخصیت‌ها «فراری» گفته می‌شود؛ چرا که آن‌ها تنها در یک بازه‌ی زمانی محدود در دسترس خواهند بود و هر یک از بازیکنان برای از پا در آوردن آن‌ها تنها یک فرصت خواهد داشت. این اهداف پس از آنکه بازی را ترک کردند، دیگر به آن باز نمی‌گردند.

به‌زودی منتظر بررسی اپیزود سوم این بازی در زومجی باشید. لازم به ذکر است که اپیزود دوم این بازی، موفق شد نمره ۷/۵ از ۱۰ را از زومجی دریافت کند.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده