// جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۴

موجودی پیش فروش نهایی پلی استیشن VR در عرض چند دقیقه به پایان رسید

سونی تنها ساعاتی قبل آخرین موج پیش‌فروش پلی استیشن VR را آغاز کرد. با این حال موجودی پیش فروش این هدست واقعیت مجازی اکنون به پایان رسیده است. سونی از عدم آغاز پیش‌فروش جدیدی تا عرضه هدست خبر داده بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اگر طرفدار سونی و دستگاه‌های پلی‌استیشن باشید و همچنین بازی‌های انحصاری واقعیت مجازی سونی توجه شما را به خود جلب کرده باشد، بدون شک پیش‌خرید و داشتن یکی از هدست‌های واقعیت مجازی پلی استیشن وی‌آر (Playstation VR) می‌تواند جز لیست آرزوهای شما نیز قرار بگیرد. با این حال اکنون به گزارش گیم‌اسپات و به نقل از فروشگاه گیم‌استاپ، تمامی موجودی هدست‌های در نظر گرفته شده برای پیش‌فروش تنها «در عرض چند دقیقه»‌ به پایان رسیده است.

این موضوع با یادآوری گفته‌ سونی در روز یکشنبه گذشته مبنی بر نبود فرصت دیگری برای آغاز موج جدیدی از پیش‌فروش‌‌، به این معنی است که اگر تاکنون موفق به پیش‌خرید پلی استیشن VR نشده‌اید باید تا تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر ۱۳۹۵)، تاریخ رسمی اعلام شده توسط سونی در جریان کنفرانس E3 2016، صبر کنید.

در حال حاضر، سونی با معرفی بازی‌های انحصاری تازه‌ای مانند Farpoint ،Robinson و Resident Evil 7 برای این هدست واقعیت مجازی توانسته تا انتظارات را تا حد زیادی افزایش دهد. پلی‌استیشن VR در هنگام عرضه قیمتی معادل ۳۹۹ دلار را خواهد داشت. به واسطه انتشار این هدست واقعیت مجازی، شرکت سونی قصد دارد تا نسخه‌ای ارتقاء یافته از پلی‌استیشن 4 را با نام پلی استیشن نئو عرضه کند. طبق شایعات منتشر شده نسخه جدید در اواخر سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده