نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳

ماه آینده میلادی اطلاعات جدیدی از فیلم‌های Star Wars Episode VIII و Han Solo منتشر می‌شود

ماه آینده قرار است مراسم جنگ ستارگان در اروپا برگزار شود. حال کمپانی دیزنی اعلام کرده اطلاعات جدیدی از دو فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) و هان سولو (Han Solo) در این مراسم منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کمپانی دیزنی اعلام کرد یک پنل ویژه را در مراسم تجلیل جنگ ستارگان که ماه آینده میلادی در اروپا برگزار می‌شود، خواهد داشت. این مراسم روز یکشنبه ۱۷ جولای (۲۷ تیر) برگزار خواهد شد. در این مراسم یک گفتگو با عنوان «بحث و گفت و گو با فیلم‌سازان آثار  آینده این مجموعه» اجرا خواهد شد که در طی آن کارگردان‌های فیلم  Star Wars Episode VIII (که در دسامبر ۲۰۱۷ اکران خواهد شد) و Han Solo (که در سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود) در آن حضور خواهند داشت تا «نگاهی اجمالی از آنچه که در آینده کهکشان جنگ ستارگان رخ خواهد داد» ارائه و صحبت کنند.

رایان جانسون، کارگردان فیلم Star Wars Episode VIII، و فیل لرد به همراه  کریس میلر، کارگردانان فیلم Han Solo، کسانی هستند که در این مراسم حضور خواهند داشت. پابلو هیدالگو، رئیس بخش گروه داستانی لوکاس‌فیلم، و دیگر اعضای استودیو لوکاس‌فیلم از جمله کاتلین کندی، رئیس استودیو لوکاس‌فیلم، به همراه کری هارت، معاون رئیس لوکاس‌فیلم، برای سخنرانی در این مراسم حضور خواهند شد.

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت جنگ ستارگان منتشر کرده، در توضیحات این پنل نوشته شده است: «می‌خواهیم مطمئن شویم که شگفتی‌های زیادی وجود داشته باشند و مراسم را در نقطه اوج به پایان برسانیم». دیزنی همچنین اضافه کرده است که این مراسم را باید حتما تماشا کنید. هنوز مشخص نیست که این مراسم به صورت استریم زنده پخش خواهد شد یا خیر و همچنان باید منتظر خبرهای بعدی در این رابطه باشیم.

از جمله خبرهایی که در ارتباط با قسمت هشتم جنگ ستارگان و هان سولو می‌توان به آن اشاره کرد، طبق گفته تعدادی از بازیگران قسمت هشتم جنگ ستارگان از جمله دیزی ریدلی، بازیگر نقش ری، و جان بویگا بازیگر نقش فین، این قسمت نسبت به فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) تاریک‌تر خواهد بود. چندی پیش تایید شد آلدن ارنرایک قرار است نقش هان سولو جوان را در فیلم فرعی این شخصیت محبوب بازی کند، از فیلم‌های قبلی او می‌توان به درود بر سزار! (Hail, Caesar!) استوکر (Stoker) و یاسمن پژمرده (Blue Jasmine) وودی آلن اشاره کرد.

فیلم Star Wars Episode VIII در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) و فیلم Han Solo در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران خواهند شد، هرچند ممکن است زمان اکران فیلم Han Solo تغییر کند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده