// جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۴

دفاع ایکس‌باکس از کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2016

این‌که کدام کنفرانس خبری بین سونی و مایکروسافت در E3 همیشه بهترین بوده بحثی است که هر ساله بین هواداران صورت می‌گیرد. حال رئیس بخش بهره‌برداری ایکس‌باکس از نمایش‌های امسال خود دفاع می‌کند. برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

نمایشگاه E3 امسال را می‌توان یکی از بهترین نمایشگاه‌ها طی چند سال اخیر دانست. مایکروسافت طی کنفرانس خبری خود نمایش‌هایی از بازی‌های جدید خود داشت. بازی‌هایی مثل Forza Horizon 3  یا Dead Rising 4. از آن طرف سونی نیز با بازی‌هایی مثل Days Gone، Death Stranding و God of War کنفرانس خبری فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت.

حال دیو مک‌کارتی، مدیر بخش بهره‌برداری ایکس‌باکس، در این باره می‌گوید:

من می‌خواستم بازی‌هایی را به نمایش بگذارم که بزودی کاربرها بتوانند آن‌ها را خریداری کنند. ولی در کنفرانس سونی من بازی‌های زیادی را ندیدم که تاریخ انتشار دقیقی داشته باشند. ما طی کنفرانس خبری خود ۴ بازی انحصاری نمایش دادیم که تا پایان سال میلادی ۲۰۱۶ برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 عرضه می‌شوند. برای سال میلادی ۲۰۱۷ نیز ما بازی‌هایی همچون Halo Wars 2، Sea of Thieves، State of Decay 2، Crackdown 3 و Scalebound را دراختیار داریم. من حتی الان بازی‌های چند پلتفرمه و مستقل خودمان را نیز نام نبردم! بازی Inside که تا عرضه شد یا بازی We Happy Few که بزودی شاهد نسخه آزمایش آن خواهیم بود. واقعا خارق‌العاده است زیرا همه این بازی‌ها بین ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان مشترک هستند و از همه مهم‌تر از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی می‌کنند. من واقعا هیجان زده شدم از این‌که بازی‌هایی را به نمایش گذاشتم که تا آخر سال جاری میلادی و سال آینده روانه بازار می‌شوند.

نظر شما چیست؟ آیا با صحبت های دیو مک‌کارتی موافق هستید؟

منبع: MCVUK


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده