// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۸

تماشا کنید: تجربه رایگان Rocket League روی ایکس باکس وان تا ۲۳ خرداد

دارندگان ایکس‌باکس وان قادر خواهند بود تا به مدت چهار روز حالت چندنفره بازی‌های آنلاین را بدون نیاز به اشتراک خاصی و کاملا رایگان در کنار دوستان خود تجربه کنند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت برای نخستین بار اقدام به رایگان کردن حالت چند نفره بازی‌ها برروی ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 در پایان هفته جاری کرده است. به این ترتیب تمامی دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان قادر به تجربه حالت چندنفره بازی‌ها بدون نیاز به خرید اشتراک ایکس‌باکس لایو خواهند بود.

در این میان علاقمندان می‌توانند Rocket League، بازی محبوب فوتبال خودروها را برای آخر هفته به صورت رایگان دانلود و برروی ایکس‌باکس وان بازی کنند.

اگر هنوز Rocket League را بازی نکرده‌اید و به دنبال تجربه محصولی سرگرم کننده تا کنفرانس E3 هستید، این بازی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای اوقات فراغت شما باشد. طبق اعلام وب‌سایت میجور نیلسون، آخر هفته رایگان ایکس‌باکس لایو از امروز ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) آغاز و تا روز ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) ادامه خواهد داشت.

میجور نیلسون ویدیوی زیر را نیز با تصاویری از بازی‌های مختلف منتشر کرده است:

|

انجام بازی‌های آنلاین برروی ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 همواره نیازمند خریداری اشتراک گلد ایکس‌باکس لایو بوده‌ است. این اشتراک مانند پلی‌استیشن پلاس برروی کنسول پلی‌استیشن 4، به بازیکنان در کنار اجازه انجام آنلاین بازی‌ها، ماهیانه تخفیفات و بازی‌های رایگانی را برای دانلود ارائه می‌دهد.

منبع: Eurogamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده