نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۵

تماشا کنید: بازی Injustice 2 رسما معرفی شد

پس از فاش شدن پوستری از بازی Injustice 2، حال کمپانی برادران وارنر با انتشار تریلری رسما این بازی را معرفی کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

یکی از بازی‌های موفق سبک مبارزه‌ای چند سال اخیر، Injustice: Gods Among بود که توسط استودیو ندررلم، خالق Mortal Kombat X، ساخته شد و در سال ۲۰۱۳ کمپانی برادران آن را منتشر کرد. حال سازندگان خبر از ساخت دنباله این بازی با نام Injustice 2 داده‌اند که قرار است در سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شود. استودیو NetherRealm که وظیفه ساخت این نسخه را هم بر‌عهده خواهد داشت، اعلام کرد که در بازی شاهد تعداد زیادی از قهرمانان و شخصیت‌های منفی دنیای DC خواهیم بود که شامل بتمن و فلش نیز می‌شوند.

اد بون، رییس استودیو ندررلم، اعلام کرد که در Injustice 2 شاهد ویژگی‌های جدیدی خواهیم بود که نحوه بازی کردن بازی‌های سبک مبارزه‌ای را تغییر خواهند داد. همچنین قرار است این بازی از حیث شخصی‌سازی شخصیت‌ها و برخی المان‌های دیگر، بازی‌های مبارزه‌ای را وارد سطح جدیدی کند. در بیانیه معرفی بازی آمده است:

Injustice 2 جدید‌ترین بازی مبارزه‌ای با محوریت شخصیت‌های دنیای دی‌سی است که بسیار بزرگ‌تر از نسخه قبل خواهد بود. در این بازی گیمر‌ها برای اولین بار می‌توانند ظاهر، تجهیزات و نوع مبارزه شخصیت خود از دنیای DC را شخصی‌سازی کنند و به همین دلیل هم هر نبرد حالت منحصر‌به‌فردی خواهد داشت که معرف سبک بازی گیمر است.

بازی از حیث داستانی هم دنباله‌ای بر نسخه قبلی خواهد بود؛ داستان نسخه قبل در یک کهشکان متفاوت روایت می‌شد که جوکر یک بمب اتمی در متروپلیس منفجر می‌کند و با فریب دادن سوپرمن موجب کشته شدن لوییس لین و پسرش می‌شود. به همین دلیل هم سوپرمن خود را به عنوان پادشاه معرفی کرده و دیکتاتور وار حکومت می‌کند و بتمن هم فرماندهی گروهی از مخالفین وی را برعهده می‌گیرد. هریک از قهرمانان یا شخصیت‌های مخفی دنیای DC هم طرف یکی از این سه شخصیت می‌روند و در نتیجه شاهد جناح‌های مختلفی در بازی هستیم.

حال در نسخه دوم بتمن و دوستانش سعی می‌کنند تا دوباره جامعه را به حالت قبلی خود برگردانند و در این بین با افراد سوپرمن هم مبارزه می‌کنند. ندررلم همچنین اعلام کرد که در دل تمامی این قضایا، یک «تهدید جدید» هم ظاهر خواهد شد که می‌تواند کره زمین را به ورطه نابودی بکشاند.

در پایان می‌توانید تریلر معرفی بازی را تماشا کنید:

|

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده