نویسنده: deleted account
// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۸

نسخه‌ های مخصوص بازی Watch Dogs 2 معرفی شدند

Watch Dogs 2 شب گذشته با تریلری سینماتیک و سراسر هیجان معرفی شد و حال اعلام شده است که این بازی دارای نسخه‌های مخصوص و نفیس خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبرهمراه باشید.

بازی Watch Dogs 2 دیشب رسما معرفی شد و در بخشی از مراسم رونمایی این بازی، کمپانی یوبیسافت از مرحله خاصی که با پیش‌خرید بازی به دست می‌آید و همچنین، نسخه‌های مخصوص بازی سخن گفت و اطلاعات جامعی از آن‌ها منتشر کرد. مرحله‌ای که با پیش‌خرید بازی بدست می‌آید «Zodiac Killer» نام دارد. Zodiac Killer نام یکی از تبهکاران شهر سان‌فرانسیسکو است که هنوز پلیس موفق به دستگیری او نشده است. در این مرحله - که تنها برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند در دسترس خواهد بود -  Zodiac Killer به سان‌فرانسیسکو بازگشته است و شما باید تلاش کنید او را از میان بردارید. یوبیسافت در توضیحات رسمی مربوط به این مرحله مخصوص گفت:

[Zodiac Killer] یکی از تبهکاران قدیمی شهر سان‌فرانسیسکو است که پس از گذر پنجاه سال، دوباره به شهر بازگشته است [و قصد دارد آرامش آن را بر هم بزند.]

کسانی که موفق به کامل کردن این مرحله مخصوص شوند، یک «لباس اختصاصی و ویژه» دریافت خواهند کرد. یوبیسافت تا به این لحظه، هیچ‌گونه اطلاعاتی از این لباس ویژه منتشر نکرده است اما همانطور که از نامش پیداست، انتظار می‌رود ویژگی‌ها و آیتم‌های جذابی را با خود داشته باشد تا بازیکنان را مجاب به پیش‌خرید Watch Dogs 2 کند.

قرار است سه نسخه مخصوص از این بازی منتشر شوند. این نسخه‌ها دیلوکس (Deluxe) و گُلد (Gold) و کالکتور (Collector) نام دارند که هنوز قیمت آن‌ها تعیین نشده است. طبق اطلاعات غیررسمی منتشر شده از سوی فروشگاه آمازون، نسخه دیلوکس بازی ۷۰ دلار و نسخه گلد بازی ۱۰۰ دلار قیمت خواهند داشت. آمازون هنوز اطلاعاتی درموردقیمت نسخه کالکتور منتشر نکرده است.

یوبیسافت در توضیحات رسمی خود از نسخه‌های مخصوص بازی Watch Dogs 2، گفت:

نسخه دیلوکس: این نسخه شامل نسخه اصلی بازی و یک «پک دیلوکس» (Deluxe pack) خواهد بود که این پک، شامل آیتم‌های شخصی‌سازی دیجیتالی خواهد بود.

نسخه گلد: این نسخه شامل نسخه اصلی بازی، پک دیلوکس و Season Pass خواهد بود.

بازیکنان قادر خواهند بود در فروشگاه UPlay همراه با نسخه‌های استاندارد، دیلوکس یا گلد، نسخه کالکتور را نیز پیش‌خرید کنند و از مزیت ویژه این‌کار، یعنی ربات جذاب Wrench Junior، بهره‌مند شوند. این ربات را که یک همراه موتورسوار محسوب می‌شود می‌توان با اپلیکیشن ویژه‌ای که به‌زودی برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند در دسترس خواهد بود، کنترل کرد.

بازی Watch Dogs 2 قرار است در روز ۱۵ نوامبر سال ۲۰۱۶ (۲۵ آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی عرضه شود. همانطور هم که چندی پیش از رونمایی رسمی بازی شایعه شده بود، این نسخه در شهر زیبای سان‌فرانسیسکو در جریان خواهد بود؛ این در حالی است که بازی Watch Dogs - که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد - در شهر شیکاگو جریان داشت. در Watch Dogs 2 یک پروتاگونیست جدید به نام مارکوس هالووی حضور خواهد داشت. مارکوس هالووی یک فرد دورگه‌ی آفریقایی - آمریکایی است و اهل اوکلند آمریکا است.

نظر شما در این‌مورد چیست؟ آیا نمایش Watch Dogs 2 توانسته شما را راضی کند؟ نظرات خود را با زومجی و دیگر کاربران در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده