نویسنده: deleted account
// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۳

بسته الحاقی Rise of Iron بازی Destiny شهریور امسال منتشر می‌ شود

Destiny جزو یکی از موفق‌ترین بازی‌های آنلاین سال گذشته بود و بارها توانست در عرصه‌های مختلف بدرخشد؛ به تازگی تاریخ انتشار بسته الحاقی بعدی بازی که «خیزش آهن» (Rise of Iron) نام دارد مشخص شده است. با زومجی همراه باشید.

بر طبق تصویر منتشر شده در وب‌سایت رسمی بازی Destiny، بسته الحاقی بعدی این بازی که Rise of Iron نام دارد، قرار است در تاریخ ۳۰ شهریورماه ۱۳۹۵ (۲۰ سپتامبر ۲۰۱۶) به‌صورت رسمی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود. نکته جالب اینجاست که در پلتفرم‌های مقصد این بسته الحاقی، اسمی از کنسول‌های نسل هفتمی آورده نشده است.

همانطور هم که در تصویر زیر می‌بینید، در وب‌سایت رسمی این بازی، قسمتی تحت عنوان «مشاهده تریلر Rise of Iron» وجود دارد که نشان می‌دهد قرار است به‌زودی تریلر این بسته الحاقی منتشر شود؛ استودیو بانجی، توسعه دهنده بازی Destiny،‌ قرار است روز آینده در یک پخش زنده، این تریلر را به نمایش بگذارد.

ption id="attachment_137159" align="aligncenter" width="697"]rise_of_iron_release_date_leak.0 تریلر رونمایی رسمی از بسته الحاقی «خیزش آهن» بازی Destiny را [در اینجا] مشاهده کنید. «خیزش آهن» در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۶ (سی‌ام شهریورماه ۹۵) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

همانطور هم که ذکر شد، تریلر این بسته الحاقی تا به این لحظه منتشر نشده است؛ اما در وب‌سایت بازی Destiny، شاهد اطلاعات جالبی در مورد آن هستیم. تاکنون تمامی بسته‌های الحاقی این بازی برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 عرضه شده‌اند و به نظر می‌رسد بسته الحاقی جدید، قرار است این روند را دچار تغییر کند. اوایل سال جاری میلادی بود که بانجی و اکتیویژن اعلام کردند قرار است در سال ۲۰۱۷، یک دنباله کامل برای بازی Destiny عرضه شود. طرفداران انتظار دارند بانجی، تا زمان عرضه نسخه بعدی این بازی، عرضه بسته‌های الحاقی را برای نسخه اول فراموش نکند.

گرچه هنوز رسما اعلام نشده که این بسته الحاقی برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه نمی‌شود، اما تصویر منتشر شده از بازی می‌تواند گویای این موضوع باشد. تا زمان بیانیه رسمی بانجی، خبر منتشر نشدن این بسته الحاقی برای کنسول‌های نسل هفتمی در حد یک شایعه باقی می‌ماند.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده