نویسنده: محسن بیگی نیا
// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۲

کوجیما پروداکشنز تصاویر جدیدی از صورت Ludens، نماد استودیو، منتشر کرد

کوجیما پروداکشنز به تازگی تصویر جدیدی از Ludens، نماد این استودیو منتشر کرده است که صورت این کاراکتر را هم تا حدودی نمایش می‌دهد. آنها همچنین به سایت گیم‌اسپات گفته‌اند که این تصویر از بازی نیست. با زومجی همراه باشید.

سایت گیم‌اسپات به تازگی تصویر جدیدی از لودنس دریافت کرده است. این تصویر حاوی شعار «من باز خواهم گشت» است و به طور نسبی صورت این کاراکتر را نمایش می‌دهد. هرچند این موضوع که آیا صورت نمایش داده شده با بازی در حال ساخت این استودیو در ارتباط است یا خیر هنوز مشخص نیست.

کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) علی‌رغم سؤال‌های مطرح شده از دادن اطلاعات بیشتر در خصوص تصویر جدید امتناع کرد و اظهار داشت «شما می‌توانید آزادانه هر چیزی که می‌خواهید تصور کنید.» هنگامی که از اولین تصویر کامل بدن لودنس در اواسط ماه می رونمایی شد کن ایچیرو امایزومی، تهیه کننده‌ی کوجیما پروداکشنز، بیان کرد: «این تصویر به بازیی که ما در حال ساختش هستیم ارتباطی ندارد.» هر چند امایزومی امروز حرفش را اینگونه تصحیح کرد که: «این یک تصویر ضبط‌شده از بازی نیست»، بدین معنی که ممکن است این تصویر در واقع بخشی از یک تیزر مربوط به بازی در حال ساخت این استودیو باشد. هیدئو کوجیما، خالق سری Metal Gear Solid، سر نخ‌هایی در خصوص بازی داده و ادعا کرده است بازی آنها با مذاق طرفداران Uncharted 4 و The Division جور خواهد بود. برای مشاهده‌ی تصویر در سایز اصلی به این لینک مراجعه کنید.

ludens2_postertrim_

در حالی که آنها ادعا کرده‌اند تصویر نمایش داده شده از خود بازی نیست، جدیدترین تصویری که آنها منتشر کرده‌اند این سؤال را در بین عموم مطرح کرده است که آیا لودنس در بازی در حال ساخت این استودیو برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی نقشی خواهد داشت یا خیر. کوجیما به تازگی بیان کرده است:

هنگامی که این بازی را معرفی کردیم ممکن بود شما فکر کنید «این [بازی] عالی نیست» اما زمانی که شما این بازی را ببینید و آن را بازی کنید متوجه این موضوع خواهید شد. سبک این بازی اکشن است.

کوجیما همچنین اظهار امیدواری کرد که این بازی به یک سری تبدیل شود و به یک منبع الهام برای سرمایه گذاری روی دیگر محصولات مانند انیمه، مانگا و اسباب بازی‌ها تبدیل گردد. کوجیما پیش از این نیز پروژه‌‎هایش را با استفاده از روش‌های مرموز معرفی کرده است. آیا شما می‌توانید نکته‌ای را در این تصاویر ببینید که بتواند در خصوص برنامه‌های آینده‌ی او به ما سر نخی بدهد؟ نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده