نویسنده: میثم علی حسنی
// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰

مسابقات Major مانیل بازی Dota 2: گزارش روز دوم مرحله حذفی

روز دوم مسابقات Major مانیل بازی Dota 2 نیز به پایان رسید و شاهد حذف دو تیم دیگر از این رقابت‌ها بودیم. با زومجی و گزارش روز دوم همراه باشید.

Newbee-VS-DC-major-day-1-Dota-2-Zoomg

در اولین دیدار روز دوم مسابقات Major مانیل بازی Dota 2 تیم Newbee به مصاف Digital Chaos رفت تا رکورد بیش از ۳۰ پیروزی پشت سر هم خود همچنان سرپا نگه دارد که در پایان نیز بازیکنان این تیم موفق شدند با شکست DC هم به مرحله بعدی جدول برنده‌ها صعود کنند و هم  رکورد خود را بهبود بخشند. نکته جالب در مورد سه بازی برگزار شده زمان هر رقابت بود که حتی به دقیقه ۳۵  نرسید و هر دو تیم خیلی سریع حریف خود را مجبور به گفتن کلمه GG کردند.

LGD-VS-fnatic-major-day-1-Dota-2-Zoomg

LGD و Fnatic یکی از بهترین رقابت‌های این دوره از مسابقات را به نمایش گذاشتند و  حسابی تماشگران را به وجد آوردند. دیدار اول کمی عادی و آرام نسبت به دو مسابقه بعدی بود و با پیروزی LGD به پایان رسید ولی در ادامه Fnatic یک عملکرد بی‌نظیر را از خود نشان داد تا قدرت و هماهنگی خود را به نمایش بگذارد. Mushi و همراهانش در هر دو دیدار دوم و سوم، ابتدا از حریف خود عقب بود؛ اما با کنترل عالی بازی توانست برنده ماراتون زیبا بین دو تیم باشد. بازی سوم و تیر خلاص نهایی توسط DJ و ‌Black Hole زیبا او به سمت LGD رها شد تا تیم چینی مجبور به تسلیم و سقوط به جدول بازنده‌ها شود.

Complexity-VS-Liquid-major-day-1-Dota-2-Zoomg

در سومین دیدار روز دوم مسابقات حذفی Major مانیل تیم Liquid با غلبه بر Complexity راهی مرحله بعدی شد. در هر دو دیدار انجام شده بین دو تیم در ابتدا این Complexity بود که عملکرد بهتری از خود نشان داد ولی در ادامه Liquid با درخشش Matumbaman و Rampage زیبا او توانست بر حریف غلبه کند. تیم Complexity هر چند از دور رقابت‌ها کنار رفت ولی به جرات باید گفت که شانس با آن‌ها یار نبود و قرعه بازی با Liquid کمی سخت و غیر قابل عبور برای این تیم به شمار می‌رفت.

Alliance-VS-na'vi-major-day-1-Dota-2-Zoomg

در آخرین دیدار روز دوم همه طرفداران تیم‌های Alliance و Na'Vi بی‌صبرانه منتظر آغاز رقابت بین این دو تیم بودند. در ابتدا Alliance بر عکس جو حاکم که Na'Vi را پیروز این بازی می‌دانستند با عملکرد عالی Admiralbulldog توانست Dendi و همراهانش را شکست دهد. بازی دوم Alliance با انتخاب هیروی Naga سعی داشت تا با انجام تاکتیک کلاسیک خود و پوشینگ سنگین نتیجه دیدار را به نفع خود تمام کند اما بازی خوب Ditya Ra و General سد محکمی در برابر Ratboys ایجاد کرد تا بعد از یک ساعت مبارزه Na'Vi فاتح دیدار دوم باشد؛ در این مسابقه از بین بردن Aegis و دزدین آن توسط LodA نیز نتوانست کمکی به پیروزی مجموعه سئودی در بازی دوم کند. در آخرین رقابت روحیه و پیک‌های بهتر به کمک Dendi و همراهانش آمد تا با فاصله‌ای بسیار زیاد  Alliance را شکست دهند و با صعود به مرحله بعدی حریف Liquid در جدول بازنده‌ها باشند.

مطالب مرتبط

جمع بندی روز دوم

بعد از پایان دیدارهای روز دوم جدول رقابت‌ها به شرح زیر است:

day-۲-playoff-manila-major-dota-2-Zoomg

در ادامه زمان دیدارهای فردا را با هم بررسی می‌کنیم:

DC VS VG.R: ساعت ۶:۳۰ به وقت تهران

LGD VS Empire: ساعت ۹:۵۰ به وقت تهران

MVP VS OG: ساعت ۱۳:۱۰ به وقت تهران

Newbee VS Fnatic: ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران

دو تیم Complexity و Alliance امروز از دور رقابت‌ها کنار رفتند و به هر کدام ۱۰۵ هزار دلار جایزه تعلق گرفت و فردا نیز تکلیف حذف دو تیم دیگر مشخص خواهد شد.

به نظر شما کدامیک از تیم‌ها بازنده دو دیدار ابتدایی فردا هستند و از دور رقابت‌ها کنار خواهند رفت؟

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده