// چهار شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۶

حالت های جدید بازی NHL 17 معرفی شدند

کمپانی الکترونیک آرتز، حالت های جدید بازی NHL 17 را معرفی کرد؛ این بازی پاییز امسال برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

کمپانی EA حالت‌های جدیدی برای NHL 17 در نظر گرفته است؛ اولین حالت که با نام Draft Champions شناخته می‌شود، یک شبیه ساز فانتزی با راندهای سریع است که بازیکنان مشهور هم در آن حضور دارند. حالت دوم، World Cup Of Hockey نامیده می‌شود. در این حالت می‌توانید، در مسابقات جهانی هاکی، همراه با بازیکنان موردعلاقه خود حضور پیدا کنید و آخرین حالت، Franchise Mode نام دارد و به شما این اجازه را می‌دهد تا کنترل تمامی امورات و بازی‌های تیم علاقه هاکی خودتان را دردست بگیرید.

علاوه بر تمامی این حالات جدید، یک سیستم رده‌بندی جدید برای EA Sports Hockey League و یک حالت دیگر به نام  Net Battle در بازی اضافه شده است. در Net Battle بازیکنان می‌توانند برای تصاحب فضای حیاتی برای گل زدن، با دیگر بازیکنان به مبارزه بپردازند.

در زیر شما را دعوت به مشاهده تصاویری از بازی می‌کنیم:

الکترونیک آرتز اعلام کرد که در تاریخ ۲۲ ژوئن (۲ تیرماه) از بازی NHL 17 به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. همچنین ستاره روی جلد بازی در مراسم بهترین‌های NHL 2016 اعلام خواهد شد.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده