نویسنده: محمد شیرزاده
// چهار شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۴

پوستر لو رفته از بازی Injustice: Gods Among Us 2 مبارزه بتمن و فلش را نشان می‌دهد

به تازگی پوستر جدیدی از بازی Injustice: Gods Among Us 2 منتشر شده است که در آن می‌توانیم «فلش» و «بتمن» را در حال مبارزه ببینیم. با زومجی در ادامه این خبر همراه باشید.

در پوستری که به تازگی از بازی Injustice: Gods Among Us 2 منتشر شده است می‌توانیم بتمن را در حال مبارزه با فلش ببینیم. همچنین زیر این عکس نوشته شده: «شخصیت شما با هر نبرد شکل می‌گیرد.» اینطور که به نظر می‌رسد این عکس توسط فروشگاه گیم استاپ منتشر شده و وبسایت پالیگان آن را به اشتراک گذاشته است.

اوایل همین ماه منابعی نامشخص اعلام کردند بازی Gods Among Us 2 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در حال ساخت است. همچنین گفته شد این بازی به زودی رسما معرفی می‌شود و در ماه مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۱۳۹۵) منتشر خواهد شد.

در همین راستا، اد بون، رئیس استودیوی ندر رلم، آواتار توییتر خود را به «II» تغییر داد. بون معمولا قبل از اعلام رسمی نشانه‌هایی از بازی جدیدش منتشر می‌کند. نسخه اول بازی Injustice: Gods Among Us در ماه آوریل سال ۲۰۱۳ برای ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود. همچنین یک نسخه نهایی از بازی نیز به همراه تمامی محتواهای قابل دانلود آن برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد.

داستان Injustice در دنیایی فرعی اتفاق می‌افتد؛ جایی که جوکر یک بمب اتمی در متروپلیس کار می‌گذارد و سوپرمن را گمراه می‌کند تا لوییس لین و پسرش را به قتل برساند. پس از این اتفاق، سوپرمن خودش را به عنوان بالاترین مقام دنیا تعیین می‌کند و یک دیکتاتوری را به راه می‌اندازد. بتمن هم گروهی از نیروهای شورشی را تشکیل می‌دهد و قهرمانان و ضدقهرمان‌های دنیای دی‌سی باید در این جنگ، طرف سوپرمن یا بتمن را بگیرند.

قسمت اول این بازی بسیار موفق ظاهر شد و یک مجموعه‌ی کمیک بوکی هم از روی آن نوشته شد که قرار است تا آخر امسال به پایان برسد. بازی موبایل Injustice هم برای پلتفرم‌های اندروید و iOS ساخته شده است.

آخرین بازی که توسط استودیوی ندر رلم ساخته شد Mortal Kombat X بود. درست مثل Injustice، یک نسخه بهبود یافته از این بازی هم به نام Mortal Kombat XL برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده