نویسنده: محسن بیگی نیا
// چهار شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳

شایعه: بازی Dead Rising 4 در مراسم E3 2016‌ معرفی خواهد شد

بنابر شایعات و تصاویر منتشر شده‌ی جدید از منابع مختلف، بازی Dead Rising 4 در مراسم E3 2016 معرفی خواهد شد. بر اساس شایعات نسخه‌ی جدید این بازی توسط استودیوی ونکوور کپکام در حال ساخت است. برای کسب اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

با توجه به عکس‌ها و تصاویر متعددی که به تازگی در سطح اینترنت پخش شده‌اند و طبق شایعات با بازی Dead Rising 4 در ارتباط هستند احتمال دارد هفته‌ی آینده شاهد معرفی این بازی باشیم. کاربران در سایت ردیت (Reddit) و وب سایت «دیس جن گیمینگ» ادعا کرده‌اند که اولین تصاویر از این بازی اکشن زامبی محور را که بنابر شنیده‌ها در استودیوی ونکوور کپکام در حال ساخت است، در اختیار دارند.

کاربر Codeboy01 عکسی از پوستر بازی Dead Rising 4 را روی سایت ردیت قرار داده است. او ادعا کرده این عکس را در محیط کارش گرفته است. او پریروز ادعا کرد اطلاعاتی را دریافت کرده است که رونمایی از این بازی را تأیید می‌کنند، اما این پست از روی سایت ردیت حذف شد. کاربر دیگری در یک تاپیک جدیدتر، تصویر جدیدی را منتشر کرد و مدعی شد این تصویر را از داخل بازی گرفته است. شما می‌توانید تصویر پوستر احتمالی بازی Dead Rising 4 را در ادامه مشاهده کنید.

dead-rising-4

«دیس جن گیمینگ» نیز این تصاویر را در کنار تصویری از لوگوی احتمالی بازی در سایت خودش قرار داده است. این سایت در ابتدای هفته و پیرو ادعای یکی از کاربرهای سایت نئوگف (NeoGAF) از معرفی احتمالی Dead Rising 4 در E3 2016 صحبت کرده بود.

بازی Dead Rising 3 ابتدا در سال ۲۰۱۳ به طور انحصاری برای ایکس‌باکس وان و پس از گذشت یک سال برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه شد. مایکروسافت و کپکام این بازی را در کنفرانس E3 2013 مایکروسافت معرفی کردند. نظر شما در مورد این شایعه و معرفی احتمالی این بازی در E3 2016 چیست؟

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده