// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۲

نسخه فیزیکی بازی Among the Sleep ماه بعد منتشر می شود

Among the Sleep  از آن دست بازی‌هایی است که تجربه تازه‌ای از ترس را در اختیارتان قرار می‌دهد. به تازگی استودیوهای کریل‌ بایت و سودسکو اعلام کرده که نسخه فیزیکی این بازی ماه بعد در اختیار طرفداران قرار می‌گیرد. با زومجی در ادامه همراه باشید.

امروز استودیوهای کریل‌ بایت و سودسکو اعلام کردند که نسخه فیزیکی Among the Sleep ماه آینده منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار این بازی در اروپا  ۲۵ تیر اعلام شده و ساکنین آمریکای شمالی  باید تا سه شنبه، ۵ مرداد صبر کنند. همچنین پلتفرم‌های مدنظر برای انتشار نسخه‌های فیزیکی این بازی پلی‌استیشن 4 همراه با رایانه‌های شخصی اعلام شده است.

Among the Sleep سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد، همچنین سال گذشته نسخه پلی‌استیشن 4 و  بالاخره در همین ماه نسخه ایکس‌باکس وان در اختیار گیمران قرار گرفت. در نسخه فیزیکی به جز خود بازی هیچ مورد خاصی را دریافت نمی‌کنید و انتشار این نسخه از بازی برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت همچنان تحت بررسی قرار دارد.

شما می‌توانید Among the Sleep را با قیمت ۱۴.۹۹ دلار و به صورت دیجیتالی برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن چهار و رایانه‌های شخصی خریداری کنید. تریلری که سازندگان به مناسبت اعلام تاریخ انتشار نسخه فیزیکی Among the Sleep در نظر گرفته‌اند را در زیر مشاهده کنید:

|

منبع: Dualshockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده