نویسنده: محمد شیرزاده
// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۵

وین دیزل تصویر جدیدی از بازیگران فیلم Fast 8 منتشر کرد

وین دیزل، بازیگر و تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن»، امروز تصویر جدیدی از بازیگران فیلم سینمایی «8 سریع» (Fast 8) در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

مجموعه «سریع و خشن» امسال، پانزدهمین سالگردش را جشن می‌گیرد و با فیلم‌های جدیدی که در این مجموعه معرفی شده‌اند، قطعا این سری ۲۰ ساله نیز خواهد شد. به غیر از پل واکر فقید، بازیگران اصلی فیلم سینمایی «سریع و خشن 7» (Fast & Furious 7) قرار است برای فیلم جدید بازگردند و اف گری گری که سابقه کارگردانی «کسب و کار ایتالیایی» (The Italian Job) و «مستقیم بیرون کامپتون» (Straight Outta Compton) را در کارنامه دارد، این فیلم را کارگردانی خواهد کرد.

شارلیز ترون قرار است با ایفای نقش شخصیتی به نام «سایفر» به این مجموعه اضافه شود. علاوه بر ترون، کریستوفر هیوجو نیز که سابقه بازی در «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) را دارد جزو آنتاگونیست‌های فیلم خواهد بود و اسکات ایست وود که سابقه بازی در «طولانی‌ترین سواری» (The Longest Ride) را دارد قرار است در جمع پروتاگونیست‌های فیلم قرار بگیرد. دیزل به تازگی عکسی از تمامی بازیگران فیلم 8 سریع منتشر کرده است.

fast 8

به غیر از ستارگانی که از آن‌ها نام برده شد، میشل رودریگز نیز قرار است در نقش «لتی تورتو»، تایریس گیبسون در نقش «رومان پیرس» و کریس بریجز در نقش «تج پارکر» حضور پیدا کنند. همچنین در این عکس ناتالی امانوئل در نقش «رمزی»، هکر حرفه‌ای، جیسون استاتهام در نقش «دکرد شا»، مامور سابق نیروهای ویژه و آنتاگونیست فیلم «سریع و خشن 7» و کرت راسل در نقش «آقای هیچ‌کس»، مامور مرموز و کاریزماتیک دولت، دیده می‌شوند. همچنین احتمال دارد جوردانا بوروستر نیز در نقش «میا تورتو» حضوری افتخاری داشته باشد اما به نظر می‌رسد داستان «میا» با «برایان اوکانر» در «سریع و خشن 7» به پایان رسیده است.

پایان «سریع و خشن ۷» در ابتدا قرار بوده راه را برای فیلم بعدی هموار کند، اما مرگ واکر باعث به هم خوردن این برنامه شد. با این اوصاف، فیلمنامه «۸ سریع» که توسط کریس مورگان نوشته می‌شود اتفاقات پس از «سریع و خشن ۷» را دنبال خواهد کرد و به بازگشت شخصیت‌هایی نظیر «دکرد شا» رسیدگی می‌کند.

احتمالا در «۸ سریع» گروه «دام» را خواهیم دید که با همکاری دولت و «آقای هیچ‌کس» به دنبال «سایفر» و تیمش خواهند رفت. چنین فیلمنامه‌ای برای سبک کارگردانی گری کاملا مناسب است. با این همه، یکی از دلایلی که پس از ۱۵ سال این فرنچایز با هر نسخه قوی‌تر می‌شود این است که در هر قسمت المان‌های جدیدی به مجموعه اضافه می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که تا سال‌های آینده شاهد بلاک باسترهای خوبی از مجموعه «سریع و خشن» باشیم.

«۸ سریع» در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۱۷ (۲۸ فروردین ۱۳۹۶)، «سریع و خشن ۹» (Fast & Furious ۹) در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) و «سریع و خشن ۱۰» (Fast & Furious ۱۰) در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران خواهند شد.

منبع: Screenrant


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده