نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۳

تماشا کنید: سازندگان Saints Row بازی Agents of Mayhem را معرفی کردند

استودیوی ولیشن (Volition) پس از عرضه آخرین بازی سری Saints Row در سال گذشته، از پروژه بعدی‌اش هیچ نگفت، اما این استودیو بالاخره سکوتش را شکست و Agents of Mayhem را معرفی کرد. برای تماشای تریلر این بازی با زومجی همراه باشید.

بازی بعدی استودیوی ولیشن Agents of Mayhem نام دارد. این بازی تقریبا همان چیزی است که از سازندگان مجموعه Saints Row، با محیط‌های بزرگ و رنگارنگ و اکشن‌های دیوانه‌وار انتظار داشتیم. قبل از توضیح بیشتر درباره این بازی پیشنهاد می‌کنیم تریلر زیر را تماشا کنید.

|

همان‌طور که در ویدیوی بالا مشاهده می‌کنید، ولیشن در طراحی محیط‌های Agents of Mayhem از المان‌های مدرن بهره گرفته و زد و خوردهای بی‌وقفه‌ای را در بازی گنجانده است. در این بازی شما هدایت یک گروه سه نفره را به عهده می‌گیرید و باید با استفاده از مهارت‌های متفاوت آنها، دشمنان‌تان را که تحت عنوان L.E.G.I.O.N. شناخته می‌شوند نابود کنید. سازندگان Agents of Mayhem تاکید می‌کنند شخصیت‌های اصلی بازی که عضو گروهی به نام M.A.Y.H.E.M. هستند، صرفا ویژگی‌های مثبت و قهرمانانه ندارند و همین امر به جذابیت آنان می‌افزاید. برای درک بهتر فضای این بازی می‌توانید شخصیت‌های مجنون فیلم «جوخه انتحاری» (Suicide Squad) را در نسخه آینده‌گرایانه شهر سئول، پایتخت کره جنوبی تصور کنید.

Agents of Mayhem قرار است یک اکشن دنیای باز تک‌نفره باشد که شخصیت‌هایی با سلاح‌ها، گجت‌ها و توانایی‌های متفاوت را به نمایش می‌گذارد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این بازی موجود نیست، اما گفته شده که طی یک ماه آینده، جزییات زیادی از بازی دستگیرمان می‌شود و حتی یک تریلر از گیم‌پلی آن نیز خواهیم دید. شاید در E3 2016 خبرهای بیشتری از Agents of Mayhem منتشر شوند.

در ادامه چند تصویر از این بازی را مشاهده می‌کنید.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده