نویسنده: deleted account
// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۹

فروشگاه آمازون بسته الحاقی Underground را برای بازی The Division لیست کرد

شعبه آلمان فروشگاه آمازون به تازگی به شایعه‌ای مربوط به عرضه بسته الحاقی «زیرزمین» (Underground) برای نسخه ایکس‌باکس وان بازی The Division دامن زده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

The Division بازی‌ی بود که با هایپ بالا از سوی یوبیسافت عرضه شد و نتوانست در هنگام عرضه، آن‌طور که باید، انتظارات را برآورده کند. پس از گذر مدتی از زمان عرضه بازی، به تازگی شعبه آلمان فروشگاه معتبر آمازون در صفحه بازی The Division در این فروشگاه، عرضه بسته‌ الحاقی «زیرزمین» را برای نسخه ایکس‌باکس وان بازی اعلام کرده است. در این صفحه اعلام شده است که این بسته الحاقی قرار است روز ۲۸ ژوئن سال جاری (سه‌شنبه، هشتم تیرماهِ ۱۳۹۵) عرضه شود.

division-dlc-306x428

نکته قابل ذکر این است که در گذشته قراردادی بین مایکروسافت و یوبیسافت امضا شده است که ازجمله مهم‌ترین مواد آن می‌توان به این موضوع اشاره کرد که بسته‌های الحاقی بازی The Division باید یک ماه زودتر از سایر پلتفرم‌ها، برای ایکس‌باکس وان عرضه شوند؛ به نظر می‌رسد که این بسته الحاقی نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حساب انتظار می‌رود در تاریخ نامشخصی در ماه جولای، این بسته الحاقی برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

علاقه‌مندانِ نسخه ایکس‌باکس وان بازی The Division می‌توانند از تاریخ ۲۵ ژوئن (۵ تیر) این بسته الحاقی را Pre-Load کنند و در نیمه‌شب ۲۸ام ژوئن، آن را تجربه کنند. اگر شما این بسته الحاقی را از فروشگاه آمازون خریداری کنید،‌ باید در عرض یک سال آن را مجددا بازخرید کنید؛ در غیر این‌صورت، کد این بسته الحاقی منقضی خواهد شد.

در قسمت اطلاعات این بسته الحاقی آمده است که:

«زیرزمین»، اولین بسته الحاقی بازی The Division،‌ به منظور جنگ بر سر هرآنچه باقی مانده، شما را به اعماق شهر نیویورک می‌برد. مخالفان شما در قالب نیرو‌های مختلف، در تونل‌های بی‌پایان شهر حضور خواهند داشت [و در برابر شما خواهند جنگید.] در این بسته الحاقی سلاح‌ها و آیتم‌های جدید به همراه ویژگی‌های جدید وجود خواهند داشت.

تا به این لحظه یوبیسافت عرضه این بسته الحاقی را تایید نکرده است؛ با این حساب این خبر تا زمان اعلام رسمی یوبیسافت در حد یک شایعه باقی می‌ماند. مطمئنا به زودی در جریان برگزاری نمایشگاه E3 2016 یوبیسافت اخباری از این موضوع منتشر خواهد کرد.

در گذشته زومجی بازی The Division را زیر ذره‌بین خود برد و با اعطای نمره نه‌چندان خوب ۶/۵ از ۱۰، در نتیجه‌گیری خود از بازی گفت:

در مورد دیویژن، یوبیسافت یک اشتباه بزرگ کرد و ضربه آن را هم خورد. تبلیغات بیش از حد و هایپ کردن طرفداران، شاید از لحاظ فروش بتواند موفقیت یک بازی را تضمین کند، ولی هرگز نمی‌تواند اثری را به یک بازی به‌یادماندنی تبدیل کند. دیویژن فقط یک بازی صرفا اکشن است که می‌تواند نهایتا ۱۰ ساعت مخاطب را راضی نگه دارد. ولی پس از پایان این مدت، هیچ عاملی در بازی پیدا نمی‌شود که گیمر را برای بازگشت به آن تشویق کند. این بازی نمونه‌ای از آثاری است که فقط و فقط با ظاهر زیبای خود، قصد دارند تا مخاطبان را جذب کنند. اگر دنبال یک بازی MMO هستید، همین الان هم نمونه‌های بسیار موفق‌تری در بازار هستند و لازم نیست پول خود را صرف بازی به نام دیویژن کنید.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: Attack of the fan boy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده