// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۶

نسخه موبایلی بازی مبارزه ای Dynasty Warriors در حال ساخت است

اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به بازی‌ های مبارزه‌ ای، آن هم روی گوشی‌های موبایل هستید و دوست دارید این بازی‌ها را با صفحه‌ لمسی گوشی تجربه کنید، با زومجی همراه باشید و خبر ساخت نسخه‌ی موبایلی بازی Dynasty Warriors، محصول کمپانی پرفکت ورلد را دنبال کنید.

Perfect World از جمله‌ی آن کمپانی‌هایی است که شاید زیاد در غرب شناخته شده نباشند. این شرکت که یکی از دفاتر اصلی آن در کشور چین واقع شده، تا کنون در انتشار بازی‌هایی مانند Torchlight Mobile و بازی اکشن نقش‌آفرینی The Legend Of The Condor Heroes نقش داشته و همچنین با کمپانی‌هایی همچون اسکوئر انیکس در ساخت بازی مبارزه ای Final Fantasy Type-0 Online به نوعی همکاری داشته است. جدیدترین بازی که می‌توان به کارنامه‌ی این کمپانی اضافه کرد، نسخه‌ی موبایلی بازی Dynasty Warriors است که طبق گفته‌ی خود کمپانی، در سبک Beat em Up و بر اساس مجموعه محبوب کمپانی Koei Tecmo در حال ساخت است و کاربران می‌توانند در رویداد E3 2016 برای اولین بار آن را تجربه کنند.

اگر شما نیز جزو طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای هستید و دوست دارید یکی از مهیج‌ترین‌های این ژانر را بر روی گوشی موبایل خود اجرا کنید و دشمنان را با اشاره‌ی دست بر روی صفحه‌ی گوشی از بین ببرید، یکی از بهترین گزینه‌ها بازی Dynasty Warriors است. اگرچه ساخت نسخه‌ی موبایلی این بازی به همان شکل و سبکی که قبلا بوده ممکن است و می‌تواند تجربه‌ی جالبی را ایجاد کند، اما کمپانی پرفکت ورلد ظاهر قصد دیگری دارد. این بازی قرار است بصورت مبارزه‌ای دونفره و دوبعدی یا اصطلاحا Side-Scrolling باشد و همچنین بصورت رایگان (Free to Play) منتشر شود. طبق گفته‌ی کمپانی، این بازی بیش از ۵۰ شخصیت مختلف، بخش تک و چندنفره و نبردهای سواره‌ نظام خواهد داشت و تمامی این موارد به نحوی طراحی و ساخته می‌شوند که با سخت‌افزار گوشی‌های موبایل هماهنگی داشته باشند تا بتوان شاهد حملات ترکیبی و پیچیده‌ی شخصیت‌های بازی بود.

تصور روند گیم‌پلی این بازی رزمی تا حدودی دشوار است، چون‌ اینطور به نظر می‌رسد که تنها یک‌سری شباهت‌های سطحی به اولین شماره Dynasty Warriors وجود داشته باشد. این بازی بر اساس شخصیت‌های دوره‌ی تاریخی کشور چین موسوم به «سه پادشاهی» ساخته می‌شود. به هر حال تنها باید صبر کرد و دید که در رویداد E3 2016، بازی موبایلی مجموعه Dynasty Warriors چگونه و به چه شکلی ظاهر می‌شود.

منبع: TouchArcade


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده