نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۶

تماشا کنید: تاریخ انتشار بازی Neverwinter برروی پلی استیشن 4 اعلام شد

شرکت پرفکت ورد با انتشار تریلری از بازی Neverwinter تاریخ انتشار این بازی را برروی کنسول پلی‌استیشن 4 اعلام کرد. Neverwinter به همراه تمامی محتویات الحاقی این بازی در ماه مرداد منتشر خواهد شد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

امروز شرکت پرفکت ورد (Perfect World) و استودیو کریپتیک (Cryptic Studios) خبر مهمی را برای طرفداران سری بازی Neverwinter اعلام کردند؛ بالاخره تاریخ انتشار بازی برروی کنسول پلی‌استیشن 4 اعلام شد. Neverwinter قرار است در تابستان امسال همراه تمام ۹ بسته الحاقی و تمام هشت کلاس قابل بازی Neverwinter منتشر شود.

برایان هوآنگ، رئیس شرکت پرفکت ورد اینترتینمنت، درباره این خبر گفت:

انتشار بازی Neverwinter برروی کنسول پلی‌استیشن 4 جایگاه شرکت پرفکت ورد اینترتینمنت و استودیو کریپتیک را در در بازار کنسول‌ها قوی و مطمئن می‌کند. هدف ما برای بازی Neverwinter همیشه ارائه یک بازی با کیفیت بالا بوده است، سبک Dungeons & Dragons MMORPG بازی Neverwinter فراتر از انتظارات طرفداران ظاهر خواهد شد. زمانی که جامعه پلی‌استیشن در جهان Forgotten Realms پا بگذارند از آن لذت خواهند برد. طرفداران کنسول پلی‌استیشن می‌توانند محتوای بعدی بازی Neverwinter را با نام Storm King's Thunder و تمامی محتواهای منتشر شده برای این بازی را هنگام انتشار بازی تجربه کنند.

شما می‌توانید تریلر رسمی بازی Neverwinter برای کنسول پلی‌استیشن 4 را در پایین تماشا کنید:

|

همچنین شرکت پرفکت ورد تریلر جدیدی از دهمین محتوای قابل دانلود بازی Neverwinter با نام Storm King's Thunder منتشر کرد. این محتوا در ماه مرداد برای رایانه‌های شخصی و چند روز بعد برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. در محتوای Storm King's Thunder  غول‌ها به جهان بازی Neverwinter حمله می‌کنند و بازیکنان همراه با شخصیت‌های معروف Dungeons & Dragons در سه منطقه جدید مشغول به ماجراجویی خواهند شد.

شما می‌توانید تریلر معرفی محتوای قابل دانلود Storm King's Thunder  بازی Neverwinter را برای کنسول پلی‌استیشن 4 را در پایین تماشا کنید:

|

منبع: Attack of The Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده