نویسنده: محمد شیرزاده
// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۴

الیزابت بنکس از کارگردانی Pitch Perfect 3 کناره گیری کرد

اخباری که جدیدا منتشر شده‌اند حکایت از جدایی الیزابت بنکس از جایگاه کارگردانی فیلم مورد انتظار «پیچ پرفکت 3» (Pitch Perfect 3) دارند. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

فیلم سینمایی «پیچ پرفکت» (Pitch Perfect) که داستان ورود دانشجویی به نام «بکا» با بازی آنا کندریک به رقابت‌های قهرمانی آکاپلا را روایت می‌کند تبدیل به یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۲ از نظر فروش و امتیازات شد. این فیلم با بودجه ۱۷ میلیون دلاری ساخته شد و در سراسر دنیا به میزان ۱۱۵ میلیون دلار فروش کرد. دنباله این فیلم به نام «پیچ پرفکت 2» (Pitch Perfect 2) نیز در ماه می سال ۲۰۱۵ اکران شد و دنیا را پس از سریال «گلی» (Glee) بیشتر با دنیای آکاپلا آشنا کرد. این فیلم نیز بودجه ۲۹ میلیون دلاری داشت و ۲۸۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

نیازی به گفتن نیست که فرنچایز «پیچ پرفکت» سرمایه‌گذاری فوق‌العاده‌ای برای استودیوی یونیورسال پیکچرز بوده و موفقیت دو فیلم اول بود که مجوز ساخت فیلم سوم را صادر کرده است. متاسفانه با خروج الیزابت بنکس از جایگاه کارگردانی فیلم، «پیچ پرفکت 3» حالا به یک سکان‌دار جدید نیاز دارد.

به گزارش ورایتی، الیزابت بنکس که اولین تجربه کارگردانی‌اش را با «پیچ پرفکت 2» در سال ۲۰۱۵ تجربه کرد، به دلیل مشغله کاری از کارگردانی «پیچ پرفکت 3» کناره گیری کرده است. بنکس همچنین در فیلم‌های قبلی نقش «گیل»، یک گزارشگر مسابقات خوانندگی، را در کنار «جان» با بازی جان مایکل هیگینز ایفا کرده است و به عنوان تهیه‌کننده پروژه باقی خواهد ماند. البته هنوز مشخص نیست آیا دوباره نقش گیل را بازی خواهد کرد یا نه.

آنا کندریک در نقش «بکا»، ربل ویلسون در نقش «ایمی چاق»، بریتنی اسنو در نقش «کلویی» و هیلی استاینفلد در نقش «امیلی» در «پیچ پرفکت 3» به نقش‌های خود باز خواهند گشت. تاریخ اکران فیلم نیز چندی پیش از تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۱۷ (۳۰ تیر ۱۳۹۶) به ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷ (۱ دی ۱۳۹۶) تغییر پیدا کرد.

جزئیات زیادی درباره «پیچ پرفکت 3» منتشر نشده‌اند اما طبق صحبت‌های اخیر مسئولین استودیو یونیورسال احتمال می‌رود این فیلم تم تعطیلات داشته باشد. ربل ویلسون نیز سال گذشته ایده‌ی جالبی درباره نسخه بعدی مطرح کرد. وی گفت دوست دارد ببیند که گروه آن‌ها خارج از دانشکده به یک گروه خوانندگی تبدیل شده باشند. بریتنی اسنو نیز گفت دوست دارد در این قسمت «کلویی» مشکل‌های کنترل کردنش را برطرف کند. کی کنون که نویسنده فیلمنامه مجموعه «پیچ پرفکت» است، گفته دوست دارد راهی برای دخالت دادن تریسی مورگان درون فیلم پیدا کند. باید صبر کنیم تا ببینیم کدام یک از این ایده‌ها به اجرا در خواهند آمد.

در رابطه با اینکه چه کسی جای الیزابت بنکس را برای کارگردانی «پیچ پرفکت 3» می‌گیرد، احتمال دارد جیسون مور که نسخه اول فیلم را نیز کارگردانی کرده است برای این فیلم بازگردد، اما او در حال کارگردانی نمایش «کاملا متعهد» (Fully Committed) است و به تازگی نمایشش تا ۳۱ جولای (۱۰ مرداد) تمدید شده است. شاید آنا کندریک بتواند پا جای پای الیزابت بنکس بگذارد و برای اولین بار تجربه کارگردانی یک فیلم را داشته باشد.

«پیچ پرفکت 3» در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷ (۱ دسامبر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده