نویسنده: deleted account
// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳

ساخت بازی ترسناک Allison Road لغو شد

به نظر می‌رسد طرفداران بازی‌های ترسناک، باید تا ابد در حسرت تجربه  P.T یا بازی الهام‌گرفته‌ای از آن بمانند؛ چراکه بعد از لغو این بازی، به تازگی بازی Allison Road نیز که به گونه‌ای قرار بود جانشین آن شود و با همان سبک و سیاق ساخته شود، لغو شده است. با زومجی همراه باشید.

چند ساعت پیش رسما اعلام شد که روند ساخت بازی سبک اول شخصِ ترسناک Allison Road لغو شده است و Lilith Ltd، توسعه‌دهنده بازی، دیگر بر روی این پروژه کار نمی‌کند؛ خبر لغو پروژه این بازی به سرعت در فضای مجازی پخش شد و بسیاری از کسانی که به تجربه جانشین بازی P.T امید داشتند، ناراحت و نا امید شدند.

خبر لغو شدن پروژه ساخت بازی Allison Road، ساعاتی پیش توسط صفحه توییر رسمی این بازی منتشر شد. این صفحه طی پیامی لغو شدن بازی را اعلام کرد:

سلام به همه، متاسفانه [باید بگوییم] بازی Allison Road باید لغو می‌شد [و این اتفاق افتاد]. در روزهای آتی بیاینه‌ای را [درمورد علت لغو این پروژه] منتشر خواهیم کرد. از همه پشتیبانی‌ شما تشکر می‌کنیم و از این اتفاق بسیار غمگین هستیم.

بازی Allison Road در ابتدا به عنوان یک پروژه کیک‌استارتر آغاز به کار کرد. این بازی از همان ابتدا هدف اصلی‌اش ایجاد جایگزینی برای بازی لغو‌شده P.T بود؛ هدفی که در صورت تحقق یافتن می‌توانست به خوبی خلا نبود بازی Silent Hills (که توسط کونامی لغو شده است) را پر کند. البته پروژه کیک‌استارتر بازی مدتی پس از امضای قرارداد بین تیم توسعه‌دهنده بازی و استودیو Team17 لغو شد.

مدتی پس از لغو پروژه P.T توسط کونامی، ما در زومجی اقدام به انتشار مقاله‌ای کردیم و در آن با نگاهی به دموی بازی، از ویژگی شاخص و عالی این بازی گفتیم. محمدحسین جعفریان از زومجی، ضمن تعریف و تمجید بسیار از این دمو در گوشه‌ای از مقاله خود گفت:

ترس ساده‌ترین لغتی است که می‌توان به حس مخاطبی که P.T را تجربه می‌کند گفت. حقیقتش را بخواهید، معنا و مفهوم کلمه‌ی «ترسیدن» برای کسی که P,T را بازی کرده چیزی متفاوت با تعریفی است که دیگران از آن دارند. شاید مخاطبی که برای بار اول به سراغ P.T می‌رود، فکر کند سازنده‌اش یعنی هیدئو کوجیما، فردی بسیار شجاع و نترس است که می‌تواند مخاطبان را تا سر حد مرگ بترساند.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: ‌IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده