نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۴

بسته Dark Brotherhood برای نسخه پی سی The Elder Scrolls Online منتشر شد

کمپانی بتسدا بسته Dark Brotherhood را برای نسخه پی‌سی بازی The Elder Scrolls Online منتشر و تاریخ عرضه آن برای نسخه‌های کنسولی را هم اعلام کرده است. برای اطلاع از جزییات خبر، همراه زومجی باشید.

Bethesda با عرضه جدید‌ترین بسته‌ الحاقی بازی The Elder Scrolls Online یعنی The Dark Brotherhood، امکان پیوستن به انجمن قاتلین «The Dark Brotherhood» را در بازی گنجانده است. مقر این گروه در «ساحل طلایی» واقع شده که در بازی The Elder Scrolls 4: Oblivion هم شاهد آن بودیم و با پیوستن به این انجمن، شانس تبدیل شدن به خطرناک‌ترین قاتل در کل تامریل را خواهید داشت. این بسته همچنین یک مسیر توانایی مجهول (Passive Skill) و ماموریت‌ها و آیتم‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

بتسدا در توضیح محتویات این DLC گفته است که گروه The Dark Brotherhood از طرف یک جنگجوی مرموز و سیاه‌پوش تهدید می‌شود و این فرد یک به یک نیرو‌های اصلی این گروه را به قتل می‌رساند. حال وظیفه گیمر است تا هویت این قاتل را شناسایی و مانع وی شود. همچنین در این بسته الحاقی، گیمر‌ها دوباره به ساحل طلایی سفر خواهند کرد که غربی‌ترین قسمت منطقه «سیرودیل» است و پس از نسخه Oblivion این مجموعه، برای اولین بار می‌توان دوباره به آن سفر کرد و سری به شهر‌های «آنویل» و «کواچ» زد.

به‌علاوه از آنجایی که عضو گروهی از قاتلین هستید، ماموریت‌های این DLC بیشتر پیرامون به قتل رساندن افراد مختلف خواهند بود و افرادی که بتوانند خود را به اعضای بلندمرتبه این گروه ثابت کنند، به ماموریت کشتن یک قاتل مرموز (همان که پیشتر هم اشاره کردیم) خواهند رفت که با نام Night Mother شناخته می‌شود. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌هایی که با این بسته به بازی اضافه می‌شود، وجود یک خط توانایی جدید است که به کشتن مردم بی‌گناه مربوط می‌شود و پس از هر کشتار، Shadow of Sithis شما را از عواقب این قتل‌ها محافظت خواهد کرد؛ چرا که در حالت عادی این قتل‌ها توسط این گروه مذمت می‌شوند، ولی از آنجایی که شما خودتان هم عضوی از این گروه هستید، دیگر مشکلی برایتان با کشتار مردم عادی پیش نخواهد آمد.

همچنین پس از تکمیل کردن ماموریت‌های بازی، جوایز متنوع دریافت خواهید کرد و البته در آینده نزدیک، آیتم‌های جدیدی به فروشگاه بازی نیز اضافه خواهند شد. The Dark Brotherhood هم‌اکنون بر روی نسخه پی‌سی بازی عرضه شده و دارندگان حساب Plus بازی می‌توانند آن را به صورت رایگان دریافت کنند. افرادی هم که اشتراک عادی بازی را دارند، می‌توانند با پرداخت دو هزار Crown در فروشگاه آن را تصاحب کنند. نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان این DLC هم در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) عرضه خواهد شد.

در پایان می‌توانید یک تریلر و تعدادی تصویر از این بسته الحاقی مشاهده کنید:

|

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده