نویسنده: محمد شیرزاده
// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۱

کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 عکسی با چکش ثور منتشر کرد

امروز جیمز گان تصویری از خود منتشر کرده و خود را لایق در دست گرفتن چکش «ثور» موسوم به «میولنیر» دانسته است و هواداران را شگفت زده کرد. با زومجی همراه باشید.

گرچه فیلم سینمایی «محافظین کهکشان ۲» (Guardians of the Galaxy Vol. 2) تا حدود یک سال دیگه اکران نخواهد شد اما هواداران در حال حدس و گمان درباره اینکه چه شخصیت‌هایی در آن حضور پیدا می‌کنند هستند. حالا که شخصیت‌های مختلفی از دنیای کمیک بوک‌های مارول در دنیای سینما حضور پیدا کرده‌اند، هواداران از جیمز گان، کارگردان «محافظین کهکشان ۲» سوالات زیادی درباره اینکه آیا شخصیت‌های دیگر در کنار «استار لرد» با بازی کریس پرت حضور پیدا می‌کنند یا نه، مطرح می‌کنند.

احتمال حضور هر کدام از اعضای گروه «انتقام جویان» در «محافظین کهکشان ۲» ضعیف است، اما به نظر می‌رسد «ثور» یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها برای این اتفاق است. گان قطعا این موضوع را می‌داند. هزاران بار از وی درباره حضور افتخاری خدای رعد و برق در فیلم پرسیده شده و او هیچ وقت به این سوالات پاسخ نداده است.

گان امروز یک عکس در فیسبوک خود در کنار چکش «ثور» با ظاهری جدی منتشر کرده است. گان ترجیح می‌دهد به جای اینکه درباره این عکس توضیحی ارائه دهد هواداران را در حال حدس و گمان درباره حضور یا عدم حضور این شخصیت در فیلم سینمایی «محافظین کهکشان ۲» رها کرده است. شما می‌توانید عکس را در زیر مشاهده کنید:

james gunn

گان در گذشته نیز گفته است هیچ شخصیتی از دنیای مارول در «محافظین کهکشان ۲» حضور نخواهد داشت. با این حال، شخصیت «ثانوس» در فیلم اول «محافظین کهکشان» (Guardians of the Galaxy) حضور پدا کرد. البته نویسندگان فیلم سینمایی «انتقام جویان: جنگ بی نهایت» (Avengers: Infinity War) درباره حضور گروه «محافظین کهکشان» در این فیلم صحبت‌هایی انجام داده‌اند.

با این وجود، گان هیچ وقت جواب قبلی خود درباره عدم حضور ابرقهرمانان مارول در «محافظین کهکشان ۲» را تغییر نداده است. حتی با وجود اینکه هواداران شخصیت‌های جدیدی را در فیلم خواهند دید، «ثور» یکی از این شخصیت‌ها نخواهد بود. با این حال، گان با انتشار این عکس می‌دانست دارد چه می‌کند پس منطقی است که فکر کنیم قصد دارد روند ساخت فیلم را مرموزتر کند.

«دکتر استرنج» (Doctor Strange) در تاریخ ۱۴ آبان ۱۳۹۵، «محافظین کهکشان ۲» در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) در تاریخ ۱۶ تیر ۱۳۹۶، « پلنگ سیاه» (Black Panther) در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶، «انتقام جویان: جنگ بی نهایت قسمت ۱» (Avengers: Infinity War Part ۱) در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، «مرد مورچه‌ای و واسپ» (Ant-Man and the Wasp) در تاریخ ۱۵ تیر ۱۳۹۷، «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷، «انتقام جویان: جنگ بی نهایت قسمت ۲» (Avengers: Infinity War Part ۲) در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ و چهار عنوان بدون نام مارول در تاریخ‌های ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۰ تیر ۱۳۹۹ و ۱۶ آبان ۱۳۹۹ اکران خواهند شد.

در گذشته نیز اعلام کرده بودیم که احتمال دارد سیلوستر استالونه هم در محافظین کهکشان 2 حضور داشته باشد. جیمز گان چندی پیش درباره‌ی محافظین کهکشان 2 صبحت‌هایی کرده بود که مطالعه‌ی آن‌ها خالی از لطف نیست. همچنین در مقاله‌‌ی نگاهی به دنیای سینمایی مارول می‌توانید اطلاعات جامعی از این دنیای بزرگ کسب کنید.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده