نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۶

تماشا کنید: گزارش اختصاصی زومجی از غرفه گیگابایت در کامپیوتکس 2016

در ادامه گزارش‌های نمایشگاه کامپیوتکس 2016، این بار تیم اعزامی زومجی به غرفه گیگابایت رفته و نگاهی به محصولات حاضر در آن داشته است. با زومجی همراه باشید.

گیگابایت یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های دنیا در زمینه تولید قطعات رایانه‌های شخصی و همچنین لپتاپ است که مقر اصلی آن در کشور تایوان واقع شده است. به همین دلیل هم اصلا دور از انتظار نیست که این کمپانی در نمایشگاه Computex 2016 که در تایوان برگزار می‌شود، حضور فعالی داشته باشد. تیم اعزامی زومجی به محل این نمایشگاه، در جدید‌ترین گزارش ارسالی خود سری به غرفه این شرکت زده و نگاهی به محصولات حاضر در آن انداخته است.

اولین محصول حاضر در غرفه Gigabyte، لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی Aero 14 این کمپانی بودند که در سه رنگ نارنجی، سبز فسفری و مشکی دیده می‌شدند. لپ‌تاپ‌هایی که با بهره بردن از پردازنده‌های i7 از نسل اسکای‌لیک و کارت گرافیک‌های 970M یا 965M انویدیا، توان پردازشی خوبی برای اجرای بازی‌های روز دنیا دارند و صفحه نمایش 4K آن‌ها هم تصویری عالی ارائه می‌دهد. محصول بعدی حاضر در غرفه گیگابایت، لپ‌تاپ ۱۷ اینچی P37X v5 بود که مانند لپ‌تاپ‌های آئرو مخصوص بازی طراحی شده و از کارت گرافیک GTX 980M در کنار پردازنده اسکای‌لیک و حافظه‌های رم DDR 4 استفاده می‌کند.

نکته جالب در غرفه گیگابایت، نصب بودن بازی Overwatch بر روی لپ‌تاپ‌ها بود که حاضرین می‌توانستند آن را بازی کنند. از محصولات دیگری که در غرفه گیگابایت دیده می‌شدند، می‌توان به مادربرد‌های این شرکت اشاره کرد که در مدل‌های G1 Gaming، Industrial و Ultra Durable در معرض دید عمود قرار داشتند. مینی پی‌سی‌های این شرکت هم بخش دیگری از غرفه را به خود اختصاص داده‌اند که از پردازنده‌های i3، i5 یا Celeron در آن‌ها استفاده شده است. اتاق مخصوص واقعیت مجازی دیگر بخش این غرفه بود که علاقه‌مندان می‌توانستند بازی Project Cars را در آن به صورت واقعیت مجازی تجربه کنند و در قسمتی هم گیگابایت محصولات مخصوص بازی خود مثل کارت گرافیک‌های GTX 1080 را نمایش می‌داد.

یک کیس مخصوص بازی و کیس‌های شخصی‌سازی شده هم از جمله دیگر محصولات قابل ذکر حاضر در غرفه گیگابایت هستند. در پایان می‌توانید گزارش ویدیویی زومجی از این غرفه را تماشا کنید:

دانلود SD360p | دانلود HD720p

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده