نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

خالق Chrono Trigger به ساخت نسخه جدید بازی تمایل دارد

بدون شک Chrono Trigger را می‌توان یکی از موفق‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ نامید که اولین بار، در سال ۱۹۹۵ عرضه شد. حال خالق این بازی ابراز تمایل کرده که یک نسخه جدید‌تر و امروزی‌تر از بازی بسازد. با زومجی همراه باشید.

بر روی کنسول نینتدو SNES، بازی‌های بسیار خاطره‌انگیزی عرضه شدند که سبک‌های مختلفی را شامل می‌شدند. ولی در بین بازی‌های نقش‌آفرینی، نام Chrono Trigger همواره به عنوان یک شاهکار مطرح شده است. بازی که از هر لحاظ یک اثر بسیار موفق بود و حتی در سال‌های اخیر برای پلتفرم‌های موبایل و شبکه پلی‌استیشن نیز پورت شده است. حال تاکاشی توکیتا، خالق این بازی، اخیرا طی مصاحبه‌ای با سایت گیم‌اینفورمر، اعلام کرد که دوست دارد نسخه جدیدی از بازی بسازد:

شخصا، در صورتی که امکانش را داشته باشم، دوست دارم که یک نسخه امروزی با گرافیک بالا از Chrono Trigger بسازم. حتی ساخت یک فیلم بر اساس این بازی هم بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

توکیتا در ادامه صحبت‌های خود دلایل موفقیت بازی Chrono Trigger را شرح داد:

Chrono Trigger به عنوان یک بازی مقدس شناخته می‌شود، یک ترکیب رویایی از Final Fantasy و Dragon Quest که شاید دیگر هرگز نتوانیم اثری مشابه یا بهتر از آن خلق کنیم. پس از اینکه ساخت Final Fantasy VI تمام شد، بسیاری از سازندگانش به تیم توسعه Chrono Trigger ملحق شدند و پس از مدتی، چند صد نفر در حال کار بر روی ساخت این بازی بودند که باعث می‌شد مراحل ساخت آن شبیه به یک فستیوال بزرگ و هیجان‌انگیز باشد.

در آن تتسویا نومورا مسئول ساخت پس‌زمینه‌های محیط بازی بود و خلق قسمت‌هایی مثل صحنه کاخ کار او بود. ولی در آن زمان، همه اعضای تیم از اینکه داشتند بازی خلق می‌کردند که پیش از این هرگز نمونه مشابه آن را نساخته بودند، هیجان بسیار زیادی داشتند.

به هر حال Chrono Trigger یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی است و ساخت نسخه جدیدی از آن با ظاهری امروزی، قطعا افراد زیادی را خوشحال خواهد کرد.

منبع: Destructoid


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده