نویسنده: محمد شیرزاده
// شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۰

صحبت های لوکاس تیل درباره فیلم Monster Trucks

لوکاس تیل پس از حضور در فیلم سینمایی «مردان ایکس: آپوکالیپس» (X-Men: Apocalypse)، حال قرار است به عنوان نقش اصلی فیلم سینمایی «ماشین‌ های غول‌ پیکر» (Monster Trucks) حضور پیدا کند. با زومجی همراه باشید.

لوکاس تیل اولین بار در فیلم سینمایی «مردان ایکس: کلاس اول» (X-Men: First Class) پا به دنیای مردان ایکس گذاشت و در کنار «چارلز اگزاویر» گروه مردان ایکس را تشکیل داد. وی پس از آن در نقش کوچک‌تری در فیلم سینمایی «مردان ایکس: روزهای گذشته آینده» (X-Men: Days of Future Past) حضور پیدا کرد و امسال در مردان ایکس: آپوکالیپس نقش بزرگتری داشت و اگزاویر را به «اسکات سامرز»، برادرش، معرفی کرد.

نقش تیل در مردان ایکس: آپوکالیپس تاثیرگذارترین نقشش در این سری فیلم‌ها بود. وی سر صحنه ماشین‌های غول‌پیکر درباره فشار زیادی که هنگام ایفای نقش یک شخصیت کمیک بوکی مثل «هاوک» به بازیگر وارد می‌شود و آزادی عملی که در خلق یک شخصیت کاملا جدید وجود دارد صحبت کرد:

فکر کردن به فشاری که برای ورود به یک مجموعه به شما وارد می‌شود بسیار سخت است. فکر می‌کنم این تنها فرقش است (با خنده). چون که ممکن است بعدا به جای بزرگی برسند اما خوب است، چرا که می‌توانید خودتان یک شخصیت را خلق کنید و معمولا چنین فرصت‌هایی گیر نمی‌آید، چرا که معمولا فیلم‌هایی که ساخته می‌شوند، مشابه آن‌ها میلیون‌ها بار ساخته شده است و یا محصولی است که قبلا در دنیای کمیک یا کتاب و یا چیز دیگری وجود داشته است. در نتیجه اینکه عضو چنین چیزی باشم که پتانسیل تبدیل شدن به یک فرنچایز را دارد اما مال خودم است و می‌توانم هرکاری که می‌خواهم با آن انجام دهم، شگفت‌انگیز است. این موضوع بسیار آرامش‌بخش است، چرا که با مردان ایکس، همیشه استرس داشتم، وقتی که برای نقش انتخاب شدم استرس داشتم، در حال ساخت فیلم استرس داشتم، و یک سال بعد از اکران فیلم هم استرس داشتم و افراد زیادی نظراتشان را درباره خراب کردن و یا نکردن فیلم به من گفتند!

ماشین‌های غول‌پیکر مدت زمان زیادی در حال ساخت بود، اما با تاخیر مواجه شد. با این حال استودیوی سازنده روی ساخت اولین فیلم مجموعه و ایجاد زیربنا برای نسخه‌های بعدی تمرکز کرده است. تیل باید صبر کند تا ببیند عکس‌العمل‌ها به فیلم چگونه خواهند بود، اما اینکه چرا این بازیگر جوان تا این حد مشتاق است، کاملا قابل درک است. اگر کریس وج، کارگردان فیلم، به همراه همکارانش کار خوبی را با فیلم انجام دهند، حق با تیل است و ماشین‌های غول‌پیکر تا مدت‌ها او را مشغول خواهد کرد.

هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد که «چگونه اژدهای خود را آموزش دهید» (How to Train Your Dragon) بیش از یک میلیارد دلار فروش کند اما این اتفاق افتاد و فیلم‌ها و حتی سریال‌های مختلف براساس این مجموعه ساخته شد. خوب بودن و یا نبودن ماشین‌های غول‌پیکر را نیز زمان مشخص خواهد کرد. امیدواریم که سازندگان ایده‌های خوبی برای فیلم به کار ببرند و ما شاهد یک اثر با کیفیت باشیم.

ماشین‌های غول‌پیکر در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۱۷ (۲۴ دی ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده