نویسنده: deleted account
// شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۹

پائول جورج روی کاور نسخه معمولی بازی NBA 2K17 حضور خواهد داشت

کمپانی 2K Sports چند ساعت پیش رسما شخصیت روی کاور بازی NBA 2K17 را مشخص کرد که مانند همیشه، تصویر یکی از ستارگان NBA روی کاور این بازی نقش خواهد بست. با زومجی و جزئیات خبر همراه شوید.

چند روز پیش اعلام شد که قرار است پائول جورج، مهاجم تیم ایندیانا پِیسِرز و کسی که سابقه بازی برای تیم ملی آمریکا را در کارنامه دارد، روی کاور بازی NBA 2K17 حضور داشته باشد. لازم به ذکر است که جورج موفق شده سه بار جزو ستارگان بازی‌های NBA قرار گیرد و این موضوع بسیار قابل تحسین است.

این خبر ساعاتی پیش در جریان برگزاری رویداد رقابتی NBA 2K16 Road to the Finals در فضای مجازی پخش شد که در این رویداد، تیم The Drewkerbockers ضمن قرارگیری در جای نخست توانست جایزه ۲۵۰ هزاردلاری این مسابقات را با تیم GFGeSports که در جایگاه دوم قرار گرفته بود، تقسیم کند.

ption id="attachment_135503" align="alignright" width="189"]NBA 2K17 Cover کاور نسخه معمولی بازی با حضور پائول جورج

در نسخه قبلی این مجموعه (NBA 2K16) که سال گذشته منتشر شد، آنتونی دیویس، استفان کاری و جیمز هاردن به عنوان سه شخصیت اصلی بر روی کاور حضور داشتند.

ption id="attachment_135508" align="alignleft" width="215"]3047800-nba کاور نسخه Legend بازی با حضور کوبی برایانت

گرچه پائول جورج در گذشته بر روی کاور دیجیتالی برنامه تعاملیِ NBA 2K قرار گرفته، اما حضور او بر روی کاور بازی NBA 2K17، اولین حضورش بر روی یک بازی اصلی (و نه فرعی) از مجموعه NBA 2K محسوب می‌شود.

پائول جورج تنها ورزشکار موجود بر روی کاور بازی NBA 2K17 محسوب نمی‌شود؛ چراکه 2K Sports قصد دارد به احترام کوبی برایانت، ستاره و سمبل NBA که در سال جاری میلادی بازنشسته شده است، نسخه افسانه‌ای (Legend Edition) بازی NBA 2K17 را با قیمت ۸۰ دلار عرضه کند. نسخه افسانه‌ای این بازی شامل آیتم‌های فیزیکی و دیجیتالی متعددی خواهد بود.

بازی NBA 2K17 قرار است در ماه سپتامبر سال جاری میلادی، برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و پی سی عرضه شود.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده