// شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۶

تماشا کنید: تریلر بازی Lego Star Wars: The Force Awakens با حضور روبات محبوب BB-8

روبات دوست داشتنی BB-8، که برای اولین بار در فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» (Star Wars: The Force Awakens) دیده شد، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این مجموعه است. این روبات توانسته جای خود را در مجموعه‌ی LEGO نیز باز کند که می‌توانید تریلر آن را همراه با زومجی مشاهده کنید.

بازی محبوب Lego Star Wars: The Force Awakens، محصول تی‌تی فیوژن، که قرار است در تاریخ ۸ تیر ماه (۲۸ ماه ژوئن) منتشر شود، شخصیت‌های بسیاری از مجموعه‌ی جنگ ستارگان را به همراه دارد و آنها را به دنیای بازی‌های ویدیویی میاورد. اما شاید هیچ یک از آنان به اندازه‌ی روبات دوست داشتنی BB-8 مهم و پرطرفدار نباشد. در این راستا تریلری جدید از این بازی منتشر شده که این روبات همیشه همراه پو دامرون، خلبان معروف گروه مقاومت، را نشان می‌دهد. این بازی در تاریخ ذکر شده برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا، نینتندو Wii U و 3DS منتشر خواهد شد.این تریلر را در زیر مشاهده می‌کنید:

  | 

این بازی که تمامی موارد فیلم را در خود دارد، با کمک تجربه‌ی کمپانی TT Fusion و زیبایی و محبوبیت لگو، مجددا خاطره‌ی فیلم را برای بازیکن زنده و تجربه‌ی بسیار خوبی را به وی منتقل می‌کند. پیش‌تر در زومجی ۸ دقیقه از گیم‌پلی این بازی را مشاهده کردید و همچنین تریلر جدید دیگری از آن را با محوریت شخصیت فین دیدید. در مطلبی دیگر نیز از جزییات Season Pass این بازی جذاب مطلع شدید. اگر جزو علاقه‌مندان به این بازی هستید می‌توانید سیستم مورد نیاز آن بازی را در زومجی مشاهده کنید.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده