نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲

انتشار بازی Lego Star Wars: The Force Awakens برای iOS

همزمان با انتشار بازی Lego Star Wars: The Force Awakens برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی، کمپانی برادران وارنر این بازی را برای پلتفرم iOS نیز منتشر کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی برادران وارنر، سابقه خوبی در انتشار بازی‌های مجموعه لگو برروی سیستم عامل iOS دارد. در همین راستا، این کمپانی همزمان با انتشار بازی Lego Star Wars; The Force Awakens برای کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی، این بازی را برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS نیز منتشر کرده است.

با اینکه این نسخه از بازی، با نسخه جهان باز آن برروی کنسول‌ها، فرق‌های اساسی دارد، اما دارای یک مکانیک  Multi-Build است که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از آجرهای لگویی که پیدا می‌کنید، سازه‌های مختلفی بسازید. همچنین این نسخه از بازی، دارای صحنه‌های پرواز مختلف با سفینه‌ها به اضافه مبارزات مبتنی بر کاور گیری برروی زمین است. ماموریت‌های داستانی نیز که بر اساس خط داستانی فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد در داستان قرار گرفته‌اند، در این بازی قابل تجربه هستند.

بازی Lego Star Wars; The Force Awakens، هم‌اکنون به صورت رایگان برروی اپل‌استور شرکت اپل قرار گرفته است و شما می‌توانید این بازی را که در حدود یک گیگابایت فضا نیاز دارد، به صورت رایگان دانلود کرده و مرحله اول آن را بازی کنید. پس از آن، می‌توانید از طریق پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای، ادامه بازی را تجربه کنید. همچنین شما می‌توانید سیزن پس بازی را نیز خریداری کنید و محتوایی را که در آینده برای بازی منتشر می‌شوند، با خرید این سیزن پس، به رایگان تجربه کنید.

منبع : TouchArcade


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده