نویسنده: deleted account
// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۳

تماشا کنید: اولین تریلر از بسته الحاقی بعدی بازی GTA Online

کمپانی راک‌استار گیمز روز گذشته اولین تریلر از بسته‌ الحاقی جدید بازی GTA Online که «Further Adventures in Finance and Felony» نام دارد را منتشر کرد. با زومجی و اطلاعات بیشتر همراه شوید.

چندی پیش راک‌استار خبر از عرضه یک بسته الحاقی جدید برای بازی GTA Online داد و حال پس از گذر مدتی، اولین تریلر رسمی از آن را منتشر کرده است. بسته‌ الحاقی Further Adventures in Finance and Felony «یکی از بزرگ‌ترین و عمیق‌ترین بروزرسانی‌های بازی GTA Online» محسوب می‌شود. همانطور که از نام آن پیداست، این بسته الحاقی جدید بر اساس بروزرسانی بزرگِ Executives and Other Criminals ساخته شده است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.

در بخش توضیحات این بسته الحاقی آمده است:

بسته الحاقی Further Adventures in Finance and Felony [ماموریت‌های بیشتری را در خود جای داده است و] بازیکن با انجام این ماموریت‌ها می‌تواند در این بسته الحاقی به بزرگ‌ترین جنایت‌کار شهر لوس سانتوس و خصوصا منطقه بالای نقشه که Blaine County نام دارد تبدیل شود.

در این بسته الحاقی بازیکن می‌تواند مقرِ جنایت‌های خود را گسترس دهد و تبدیل به رئیس «شرکت جنایی» خود شود. بازیکن می‌تواند در نقش رئیس شرکت جنایی خود، اقدام به خرید دفترهای چند‌طبقه و مجهز و انبار‌های مختلف کند؛ دفاتر و انبارهایی که در آن‌ها بازیکن می‌تواند به خرید و فروش مواد قاچاق بپردازد.

|

این بروزرسانی که تنها برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی عرضه شود، تعدادی ماشین جدید از جمله Pegassi Reaper را نیز به بازی اضافه می‌کند. به‌علاوه، راک‌استار اعلام کرد که این بروزرسانی ویژگی‌های هیجان‌انگیزی و موارد دیگری را نیز به بازی خواهد افزود.

گرچه راک‌استار قرار نیست تا ابد از GTA Online پشتیبانی کند، اما به نظر می‌رسد این پشتیبانی فعلا ادامه‌دار است و قرار نیست به این زودی‌ها از پشتیبانی از آن دست بردارد. Further Adventures in Finance and Felony تنها یکی از بروزرسانی‌های بزرگ و غنی‌ای است که قرار است برای GTA Online عرضه شود؛ چراکه بروزرسانی دیگری نیز وجود دارد که طبق گفته‌های راک‌استار قرار است بخشی به اسم «Cunning Stunts» را به بازی اضافه کند.

نظر شما در این‌مورد چیست؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده