نویسنده: deleted account
// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۲

تماشا کنید: اولین تریلر و پوستر جدید فیلم Dead Rising: Endgame

سرویس استریمِ کرَکِل روز گذشته اقدام به انتشار اولین تریلر از فیلم مورد انتظار Dead Rising: Endgame - که دنباله‌ای بر فیلم Dead Rising محسوب می‌شود - کرد. با زومجی و تماشای این تریلر جذاب همراه باشید.

تقریبا یک ماه پس از مشخص شدن تاریخ انتشار فیلم سینمایی Dead Rising: Endgame، حال به تازگی اولین تریلر رسمی از آن توسط سرویسم استریم کرکل منتشر شده است. این تریلر زیبا بخش‌هایی از داستان فیلم را به نمایش می‌گذارد. داستان این فیلم درمورد «چیس کارتر» (جس مت‌کالفی)، یک خبرنگار محقق است که برای پایان دادن به توطئه مخفی دولت، وارد یک شهرِ پر از زامبی شده است؛ لازم به ذکر است که او سابقه بازی در فیلم John Tucker Must Die را نیز دارد. در این فیلم‌ از میکاپ‌های بسیار جذاب و واقع‌گرایانه‌ای استفاده می‌شود که نمونه آن را می‌تواند بر روی چهره دختر جوان موجود در تریلر زیر مشاهده کنید.

|

Dead Rising: Endgame قرار است روز بیستم ژوئن سال ۲۰۱۶ (۳۱ خردادماه ۱۳۹۵) بر روی سرویس کرکل منتشر شود. از مهم‌ترین بازیگران موجود در این فیلم می‌توان به بیلی زین، بازیگر فیلم تایتانیک (Titanic) در نقش دانشمندی استخدام شده در جهت درمان بیماری تبدیل شدن انسان‌ها به زامبی و دنیس هیزبرت، بازیگر سریال 24 در نقش «ژنرال لیونز» اشاره کرد. لازم به ذکر است که راب ریگل، بازیگر فیلم 21Jump Street و ایفاگر نقش «فرانک وست» در فیلم Dead Rising: Watchtower، در فیلم جدید حضور نخواهد داشت. همچنین پت ویلیامز (کارگردان Continuum) وظیفه سکان‌داری و مایکل فریس (نویسنده Terminator Salvation) و تیم کارتر (نویسنده Mortal Kombat: Legacy) نویسندگی این فیلم را بر عهده دارند.

علاوه بر تریلر، پوستر جدیدی نیز از این فیلم منتشر شده است که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید:

ption id="attachment_135563" align="aligncenter" width="428"]Dead rising: endgame پوستر جدید فیلم Dead Rising: Endgame

داستان فیلم Dead Rising: Endgame درمورد خبرنگاری است که وارد منطقه‌ای از شهر ایست میشن می‌شود؛ شهری که که قرنطینه‌شده و مبتلا به بیماری زامبی است. او در این منطقه باید توطئه‌ مخفی دولت را متوقف کند که در ظاهر قصد دارد به بحران زامبی در کشور پایان دهد، اما نتیجه چیزی جز کشتار میلیون‌ها شهروند بی‌گناه نخواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده