نویسنده: سجاد پاک آیین
// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۸

نسخه آزمایشی محدود بازی LawBreakers اواسط ماه میلادی جاری عرضه می‌شود

امروز کلیف بلزینسکی اعلام کرد نسخه آلفای محدود بازی LawBreakers اواسط ماه میلادی جای عرضه خواهد شد و کسانی که برای تست بازی LawBreakers ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند آلفای محدود این بازی را تجربه کنند. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

کلیف بلزینسکی، خالق سری بازی Gears of War و رئیس استودیو باس کی (Boss Key)،‌ قصد دارد تست آلفای محدود بازی شوتر LawBreakers را اواسط ماه ژوئن شروع کند. زمان شروع آلفای محدود بازی LawBreakers چند روز بعد از کنفرانس PC Gaming Show در نمایشگاه E3 امسال است که کلیف بلزینسکی در این کنفرانس حضور خواهد داشت و اطلاعات جدیدی از بازی LawBreakers را اعلام خواهد کرد.  کنفرانس PC Gaming Show در نمایشگاه E3 روز ۲۴ خرداد ماه ساعت ۲۳ برگزار خواهد شد.

ثبت نام تست آلفای بازی LawBreakers در ماه آوریل شروع شده است و کسانی که علاقه دارند آلفای این بازی را تجربه کنند، می‌توانند به سایت شرکت نکسون مراجعه و ثبت نام کنند.

دسترسی به بازی LawBreakers محدود خواهد بود و استودیو باس کی به طور متناوب در طول تابستان، بازیکنان جدیدی را برای تست بازی و سرورها به آلفای محدود بازی LawBreakers اضافه خواهد کرد.

کسانی که نمی‌توانند آلفای محدود بازی LawBreakers را تجربه کنند، ناراحت نباشند؛ چون استودیو باس کی قصد دارد ورژن قبل آلفای بازی LawBreakers را به صورت زنده در سایت توئیچ اجرا کند. اجرای  گیم‌پلی بخش Overcharge در نقشه Grandview بازی LawBreakers از روز دوشنبه ۱۷ خرداد تا چهارشنبه ۱۹ خرداد برگزار خواهد شد.

بازی LawBreakers تابستان امسال به صورت رایگان و به طور انحصاری از طریق فروشگاه استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کلیف بلزینسکی نیز اعلام کرد برای پورت بازی LawBreakers برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به دنبال یک شریک خوب می‌گردند.

منبع: GameSpot

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده