// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳

The Banner Saga 2 برای پلی‌استیشن 4 زودتر از موعد قبلی عرضه خواهد شد

بازی The Banner Saga 2 قرار بود در تاریخ ۵ مرداد برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود که طبق اعلام جدید، دارندگان این کنسول دو هفته زودتر قادر به تجربه بازی خواهند بود. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

همگی انتظار داشتیم که بازی The Banner Saga 2 در اوایل مرداد ماه برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه شود. با این حال این بازی دو هفته زودتر برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. The Banner Saga 2 قرار بود در ابتدا ۵ مرداد ماه عرضه شود ولی با این عرضه دو هفته زودتر می‌بایست در تاریخ ۱۵ تیر منتظر این بازی بر روی پلی‌استیشن 4 باشیم.

با این کار عرضه بازی بر روی این پلتفرم زودتر از ایکس‌باکس وان خواهد بود. البت ناگفته نماند تاریخ عرضه نسخه ایکس‌باکس وان هم چند روزی جا‌به‌جا شده است. چرا که مشترکین گلد ایکس‌باکس قادر هستند از روز ۲۶ تیر بازی را به صورت رایگان تجربه کنند.

ورسوس اویل، ناشر بازی The Banner Saga 2، در مورد زودتر عرضه شدن بازی بر روی پلی‌استیشن 4 می‌گوید:

در حالت کلی عرضه بازی را برای اوایل مرداد ماه تنظیم کرده بودیم. ولی به‌خاطر جبران کارهای دوستانمان در سونی و کمک اعضای تیم شاینی شو توانستیم این بازی را زودتر برای پلی‌استیشن 4  تدارک ببینیم. از طرفی استویک، استودیو سازنده بازی، طی کمک‌های مالی که از طریق کیک استارتر دریافت کرده بودند توانست کمکی باشد برای عرضه بازی بر روی پلی‌استیشن 4. آن هم دقیقا سه ماه پس از عرضه بازی بر روی رایانه‌های شخصی و مک. این اتفاق حتی از عرضه نسخه اول بر روی این پلتفرم نیز سریع‌تر بوده است.

این تازه بخشی از اخبار خوب مرتبط با این بازی برای دارندگان پلی‌استیشن 4 است. یک آیتم به نام Playful Hilt of Arnr به صورت انحصاری برای کاربران این کنسول در نظر گرفته شده که با اجرا کردن بازی و مشاهده فهرست آیتم‌ها آن را خواهند دید. این آیتم برای لول ۱۰ تعبیه شده و از کارایی آن می‌توان به اضافه شدن ۱۰ درصدی رتبه استعداد شما در بازی و ۲۰ درصد قدرت آسیب رسانی دوبرابر اشاره کرد.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده