نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

تماشا کنید: محتوای قابل دانلود بعدی بازی Call of Duty: Black Ops 3 معرفی شد

شرکت اکتیویژن با انتشار تریلر جدیدی محتوای قابل دانلود بعدی برای بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 3 را معرفی کرد. در این محتوا اژدها و روبات‌های عظیم الجثه جدید وجود خواهند داشت. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

شرکت اکتیویژن محتوای قابل دانلود بعدی برای بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 3 را با انتشار تریلری معرفی کرد. در این DLC ویژگی‌های جدیدی از جمله وجود اژدها و روبات‌های عظیم‌الجثه معرفی شده است. داستان این محتوای دانلودی در ادامه اتفاقات محتوای قبلی بازی Call of Duty: Black Ops 3 است که گورود کروی (Gorod Krovi) بعد از رخ دادن اتفاقات در Zetsubou No Shima به  استالینگراد ویران شده برمی‌گردد.

در این تریلر زامبی‌های معمولی، اسلحه‌ها و خون را به همراه چند اسلحه و دشمن جدید به نمایش گذاشته است. همچنین در این تریلر شخصیتی را خواهید دید که با یک سپر اژدها شکل که با آتش سبز به سمت دشمنان شلیک می‌کند و در ادامه تریلر مبارزات روبات‌های پرنده را تماشا خواهید کرد که دارای بازوهای مکانیکی هستند.

محتوای قابل دانلود بعدی بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 3 با نام The Descent DLC Pack منتشر خواهد شد. این محتوا دارای داستان گورود کروی، چهار نقشه جدید برای بخش چندنفره با نام‌های Berserk و Cryogen و Rumble و Empire خواهد بود.

محتوای قابل دانلود The Descent در روز ۲۲ تیر ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و بعد از مدتی برای کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. براساس تجربه انتشار محتواهای قبلی بازی Call of Duty: Black Ops 3، احتمالا محتوای The Descent برای پلتفرم‌های دیگر ۳۰ روز بعد از انتشار رسمی این محتوا منتشر خواهد شد.

آخرین محتوای قابل دانلود بازی Call of Duty: Black Ops 3 با نام Eclipse منتشر شد که دارای یک بخش جدید زامبی و چند نقشه جدید برای بخش چند نفره این بازی بود. انتظار می‌رود بعد از انتشار محتوای The Descent یک محتوای دیگر نیز برای بازی منتشر شود. شما می‌توانید تریلر معرفی محتوای The Descent را در پایین تماشا کنید:

|

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده