نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱

محتوای قابل دانلود داستانی بازی Uncharted 4 به این زودی منتشر نخواهد شد

شرکت ناتی‌داگ دیشب در استریم آنلاین خود اعلام کرد محتوای قابل دانلود برای بخش داستانی بازی Uncharted 4 به این زودی منتشر نخواهد شد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

شرکت ناتی‌داگ پیش از انتشار بازی موفق Uncharted 4: A Thief's End خبر ساخت یک محتوای قابل دانلود برای بخش داستانی این بازی را تأیید کرده بود. حال توسعه‌دهندگان آنچارتد 4 در یک استریم زنده درباره انتشار این محتوای قابل دانلود صحبت کردند و اعلام کردند این محتوا به این زودی منتشر نخواهد شد و نیاز به زمان بیشتری برای ساخت این محتوا دارند.

توسعه‌دهندگان شرکت ناتی‌داگ به این موضوع اشاره کردند تا روز انتشار بازی Uncharted 4: A Thief's End، روند ساخت و توسعه‌ی این محتوای داستانی را شروع نکرده‌اند و به همین دلیل زمان بیشتری برای ساخت محتوای داستانی بازی Uncharted 4: A Thief's End صرف خواهند کرد. شرکت ناتی‌داگ در ادامه گفت:

بازیکنان از ما توقع دارند که اطلاعات جدیدی درباره محتوای داستانی بازی Uncharted 4 به آنها بدهیم. این محتوای داستانی مانند محتوای قابل دانلود Left Behind بازی The Last of US خواهد بود و ما از آن DLC برای ساخت محتوای داستانی بازی Uncharted 4 الهام گرفته‌ایم. فکر می‌کنیم که می‌توانیم با همکاری یکدیگر شگفت‌انگیزترین محتوای داستانی را برای بازی Uncharted 4‌ بسازیم.

اگرچه طرفداران زمان بیشتری برای محتوای داستانی بازی Uncharted 4: A Thief's End انتظار خواهند کشید، اما محتوای قابل دانلود رایگان جدیدی برای بخش چند نفره این بازی با نام گنج‌های گمشده (Lost Treasures) بزودی منتشر خواهد شد. همچنین بروزرسانی نسخه ۱/۰۸ نیز برای بازی منتشر شد که مجموعه‌ای از تغییرات در بخش چند‌نفره‌ی Uncharted 4 را ایجاد کرده است..

شرکت ناتی‌داگ در آخر ویدیوی آنلاین تکرار کردند که روزی حالت چندنفره Split-Screen برای بازی Uncharted 4: A Thief's End منتشر خواهد شد. آنها در ادامه گفتند:

ایجاد حالت split-screen برای بازی Uncharted 4: A Thief's End واقعا سخت خواهد بود و ما قول نخواهیم داد که حتما این حالت به بازی Uncharted 4: A Thief's End اضافه خواهد شد ولی این کار در ذهن ما قرار دارد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده