نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۳

تماشا کنید: تریلر و تاریخ انتشار ماد Enderal بازی Skyrim

Enderal یکی از بزرگ‌ترین ماد‌های بازی Skyrim است که به طور کلی با ارائه یک داستان و محیط جدید بازی را تغییر می‌دهد. حال تاریخ انتشار این ماد مشخص شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

Skyrim یکی از آن دست بازی‌هایی است که از همان روز‌های اول عرضه، ماد‌های زیادی برایش ساخته شده‌اند. با اینکه چندی پیش بتسدا (Bethesda) رسما ساخت نسخه ریمستر این بازی را تایید کرد، ولی هنوز هم مادسازان قصد دارند تا با ساخت ماد تغییرات دلخواه خودشان را در آن اعمال کنند. Enderal یکی از همین ماد‌ها است که اگر آن را بزرگ‌ترین ماد بازی تا به امروز بدانیم، اغراق نکرده‌ایم. چرا که این ماد کاملا تجربه بازی را دگرگون می‌کند و به نوعی می‌توان گفت یک بازی کاملا جدید تحویل گیمر‌ها می‌دهد.

Enderal توسط یک تیم ۱۴ نفره از مادسازان با نام SureAI ساخته شده که در شهر مونیخ آلمان ساکن هستند. این ماد یک دنیا و محیط‌های جدیدی برای بازی فراهم می‌کند و از یک خط داستانی جدید نیز بهره می‌برد. همچنین تمامی شخصیت‌هایی که در بازی حضور دارند، به صورت کامل صداگذاری شده‌اند و علاوه بر آن، شاهد مراحل متنوعی نیز خواهیم بود. نسخه آلمانی این ماد بین روز‌های ۱ تا ۳ جولای (۱۱ تا ۱۳ تیر) عرضه خواهد شد و نسخه انگلیسی آن هم چند هفته بعد منتشر می‌شود. دانلود Enderal کاملا رایگان است و برای اجرای آن، فقط به نسخه اصلی بازی نیاز خواهید داشت و نیازی به داشتن DLC‌ها نیست.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه این ماد را تماشا کنید:

|

اگر از طرفداران قدیمی سری Elder Scrolls باشید، با تیم SureAI آشنا هستید؛ این تیم ماد Nehrim را نیز برای نسخه پیشین این سری یعنی Oblivion عرضه کرده بود که مشابه Enderal، کاملا تجربه‌ای جدید از بازی ارائه می‌کرد. همچنین قرار است نسخه‌های کنسول بازسازی‌شده‌ی اسکایریم هم از ماد پشتیبانی کنند که در صورت نبود محدودیت حجمی، دارندگان ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 هم قادر به استفاده از ماد Enderal خواهند بود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده