// سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

قابلیت مسابقات با پاداش‌های بزرگ به Clash Royale اضافه می‌شود

سوپرسل با انتشار بیانیه‌ای از آماده‌سازی قابلیت مسابقات (Tournaments Mode) برای بازی رایگان کلش رویال (Clash Royale) خبر داده است. ویژگی‌ جدید پاداش‌های بزرگی را برای برترین‌ها به همراه خواهد داشت. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اکنون با گذشت چند ماه از انتشار عمومی بازی کلش رویال، سوپرسل (Supercell) در نهایت بعد از ارائه قوانین مسابقات، از الحاق قابلیت جدیدی پیرامون رقابت میان بازیکنان مختلف به صورت محلی و جهانی خبر داده است. بنابراین با توجه به ایده جدید، شما بعد از آزادسازی حالت مسابقات قادر به ساخت رقابت خود براساس منطقه با قابلیت تنظیم براساس قوانین رقابت‌ها (Tournament Rules) خواهید بود. سوپرسل قصد دارد تا با استفاده از قابلیت جدید انجام رقابت‌های محلی را آسان‌تر از گذشته کند.

طبق گفته‌ی سوپرسل، این شرکت فنلاندی پس از بررسی سیستم Matchmaking بازی‌های مختلف باتوجه به «اجبار حضور اشخاص در یک محیط» قانع نشده و تصمیم به ایجاد رقابت‌هایی بر اساس لیدربرد مخصوص به خود و سیستم Matchmaking بسته‌، فارغ از فرمت‌های موجود گرفته‌اند.

کلش رویال Tournaments clash royale

اما فواید انجام مسابقات چیست و چرا بازیکنان باید وارد مسابقات شوند؟

طبق گفته‌ی سوپرسل، شرکت‌کنندگان جوایز بزرگی را در قالب یک صندوق مسابقات (Tournament Chests) دریافت خواهند کرد. هرچند حضور در رقابت‌ها برای عموم آزاد خواهد بود با این حال، شخصی که اقدام به ایجاد یک تورنمنت می‌کند باید مقداری الماس به عنوان هزینه پرداخت کند. هزینه رقابت‌ها براساس میزان بزرگی هر رقابت می‌تواند نیازمند «ارقام بزرگی» از الماس‌ها باشد. با اتمام رقابت‌ها افرادی که در نیمه‌ی بالای لیست برترین‌ها قرار داشته باشند، پاداش‌های مختلفی را براساس رتبه دریافت خواهند کرد. نکته مهم اما نفر اول هر مسابقه است که با توجه به گفته‌ سوپرسل نفر اول «پرسود‌ترین رقابت‌» قادر به دریافت صندوقی شامل ۱۵ هزار کارت خواهد بود! البته محتوای هر صندوق براساس میزان بزرگی رقابت متفاوت در نظر گرفته شده است.

سوپرسل قول «کارت‌های اپیک و لجندری بسیار» را در صندوق مسابقات داده است. هر بازیکن در آن واحد تنها قادر به حضور در یک رقابت خواهد بود؛ هرچند، سوپرسل اجازه خروج از یک رقابت را برای حضور در رقابت دیگر می‌دهد با این توضیح که تمام پیشرفت حاصل شده در رقابت قبلی از بین می‌رود. بازیکنان در هنگام آزادسازی یک صندوق، دیگر قادر به حضور در رقابتی جدید نخواهند بود. این کار برای جلوگیری از حضور‌ پشت سره هم در رقابت‌های مختلف و جلوگیری از خستگی و همچنین تکراری شدن بازی اعمال شده است. هر بازیکنان تنها قادر به نگه داشتن یک صندوق رقابت است، در نتیجه صندوق رقابت‌ها در بین سایر صندوق‌های روزانه قرار نمی‌گیرد. سوپرسل از سیستمی هدفمند برای حضور بازیکنان در رقابت‌های مختلف خبر داده است.

کلش رویال Tournaments clash royale

با توجه به رویه‌ی سوپرسل، این شرکت برای نگه داشتن بازیکنان خود تغییرات بسیاری را در طول زمان اعمال می‌کند. در نتیجه می‌توان انتظار تغییر در قوانین بازی کلش رویال را براساس بازخورد‌های دریافتی داشته باشیم. از روز ۴ جولای با توجه به لیست منتشر شده برروی وب‌سایت Clash Royale، استریمرهای سوپرسل نمایش Chief Pat و Nickatnyte حالت رقابت‌ها را به صورت زنده آغاز خواهند کرد؛ با این توضیح که هر رقابت بین ۲ تا ۳ ساعت به طول می‌انجامد.

اینطور که به نظر می‌رسد سوپرسل روشی جدید را برای کسب درآمد و میخکوب کردن بازیکنان مختلف پای دستگا‌ه‌های موبایل پیدا کرده است. اگر هنوز هم خسته نشده و به انجام بازی‌های سوپرسل به ویژه کلش رویال ادامه می‌دهید، دیدگاه شما در رابطه با قابلیت جدید چیست؟

منبع: Clash Royale و Touch Arcade


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده