نویسنده: میثم علی حسنی
// سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۷

هفته نامه Dota 2 قسمت ۱۸: از آغاز مرحله انتخابی TI6 تا انتشار دومین باکس ایمورتال

هجدهمین هفته نامه بازی Dota 2 تحت الشعاع مرحله انتخابی مسابقات The International 6 قرار گرفته و بیشتر نگاه‌ها به این بازی‌ها و تیم‌های صعود کننده است. با زومجی و هفته نامه‌ای دیگر همراه باشید.

ti6-dota-2-zoomg

چهار تیم دیگر به مسابقات The International 6 اضافه شدند

با پایان یافتن بازی‌های جدول گروهی مرحله انتخابی مسابقات TI6 چهار تیم به صورت مستقیم به شش تیم دعوت شده پیوستند. Evil Geniuses ،Secret ،Wings و TNC چهار سرگروه مناطق مختلف بودند و بدین ترتیب فقط ۶ سهمیه دیگر باقی خواهند که چهار عدد آن به تیم‌های فاتح جدول حذفی مرحله مقدماتی و دو سهمیه دیگر به ۴ چهار تیم راه یافته به عنوان Wild card اختصاص خواهد یافت.

[alert variation="alert-warning"] برای خواندن تمام مطالب مربوط به مسابقات The International 6، به صفحه مخصوص این مسابقات در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

ImmortalsTwo-ti6-dota-2-zoomg

دومین Treasure Immortal منتشر شد

با نزدیک شدن به آغاز مرحله مقدماتی شرکت ولو با انتشار یک بروزرسانی زیبا به انتظار طرفداران و دارندگان Battle Pass مسابقات TI6 پایان داد و دومین جعبه آیتم‌های ایمورتال را عرضه کرد. در این جعبه نفیس آیتم‌هایی زیبا برای هیروهایی مانند Windrunner ،Lich ،Undying ،Riki و Invoker قرار دارد که انتظار برای سومین باکس را بسیار سخت‌تر می‌کند.

imperial-logo-dota-2-zoomg

تیم Danish Bears به مجموعه Imperial  پیوست

این تیم که از بازیکنان کشور دانمارک تشکیل شده توانست با کسب نتایجی مطلوب نظر مسئولان سازمان Imperial را به خود جلب کند و به این مجموعه بپیوندد. این سازمان انگلیسی که از سال ۲۰۰۷ در مسابقات E-Sport مشغول به فعالیت بود در سال ۲۰۱۱ به دلایلی تمام تیم‌های خود را منحل کرد اما بعد از ۵ سال و برای اولین بار در بازی Dota 2 این سازمان یک تیم را تشکیل داده است. ترکیب این تیم را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

Denmark Marcus 'Ace' Hoelgaard
Denmark Jon '13abyKnight' Andersen
Denmark Mikki 'HesteJoe-Rotten' Junget
Denmark Danny 'Noia' Junget
Denmark Christopher 'Ryze' Winther

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده