نویسنده: محسن بیگی نیا
// دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳

استودیوی ریسپاون: بخش داستانی Titanfall 2 نظر اکثریت گیمرها را به خود جلب خواهد کرد

وینس زامپلا، بنیان گذار و رئیس استودیوی ریسپاون، جزئیات جدیدی را در ارتباط با بخش تک نفره‌ی Titanfall 2 بیان کرد و آن را متفاوت از بازی‌های مشابه خواند. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

وینس زامپلا جزئیات جدیدی را در خصوص کمپین تک نفره‌‎ی داستان محور Titanfall 2 را ارائه داده است. به گفته‌ی او بخش داستانی بازی چیزی نخواهد بود که تا کنون در بازی‌های Call of Duty تجربه کرده‌ایم نخواهد بود بلکه سعی خواهند کرد تا برای سلیقه‌های کاملاً متفاوت از مخاطب‌ها جذابیت داشته باشد.

تلاش استودیوی ریسپاون (Respawn Entertainment) این است که بازی «از نظر حداکثر افراد ممکن جذاب باشد.» مکی مک‌کندلیش، طراح ارشد بخش تک نفره بازی، گفت:

تا زمانی که کمپین‌ تک نفره در بازی‌ها وجود داشته باشد، هیچکس ناراحت نخواهد شد. افرادی هستند که واقعاً به دنبال بخش چند نفره‌ی رقابتی هستند و می‌گویند «من نمی‌دانم چرا بازیسازها انقدر به خودشان زحمت می‌دهند»، اما پس از اینکه ما بخش تک نفره را حذف کردیم ناگهان افرادی پیدا شدند و پرسیدند «پس بخش تک‌نفره چه شد؟!»، گیمرهایی که ناگهان حرف آمدند. اینها مخاطبان متفاوتی بودند.

titanfall-2

زامپلا ادامه داد:

من فکر می‌کنم که این به دنیای [بازی] ارتباط داشته باشد. ما در ابتدا سعی کردیم بخشی از آن را در داخل بخش چند نفره بکار بگیریم و بخش‌هایی از آن را نشان مردم دادیم و اشتیاق آنها تحریک شد.

این بازیساز داد:

این واقعاً یک بازی خطی متوسط نیست، یا از آنجایی که کلمه‌ی بهتری سراغ ندارم، این یک بازی تیر اندازی اول شخص در  دالان‌ها نیست. اینطور نیست که شما از میان یک سری انفجارها رد شوید یا اینکه دیگران بر سر شما داد بزنند. مواقعی پیش خواهند آمد که به یک محیط گسترده وارد می‌شوید و مجبور خواهید شد خودتان مسیر پیمایش در آن را پیدا کنید.

Titanfall 2 در ۲۸ اکتبر (۷ آبان) امسال برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. انتظار شما از بخش تک نفره‌ی این بازی چیست؟

منبع: Gamepur


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده